تاریخ انتشار: 1395/09/09 17:57
کد خبر: 246158

میثم آقایی: دیدارمان با ملوان یک بازی 6 امتیازی است

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: دیدارمان با ملوان یک بازی 6 امتیازی است.
میثم آقایی: دیدارمان با ملوان یک بازی 6 امتیازی است

به گزارش فرتاک ورزشی، میثم آقایی بازیکن پارس جنوبی جم درخصوص بازی با گل گهر گفت: دو، سه هفته پیش یک شوت خوب زدم که متاسفانه پایم به گل باز نشد اما در دیدار مقابل شاگردان وینکو توانستم با تلاش بچه‌ها یکی از زیباترین گل‌هایم را به ثمر برسانم. 

وی افزود: وینکو یکی از مربیان خارجی خوب فوتبال ماست و بازی برابر سیرجان جز بازی‌های سخت ما بود اما توانستیم از سد حریف قدرتمندی چون گل‌گهر با نتیجه 2 بر صفر گذر کنیم و به رتبه هفتم برسیم.

وی درخصوص بازی این هفته تیمشان گفت: دیدارمان با ملوان یک بازی 6 امتیازی است. ما از بازیکنان جوانی بهره می‌بریم که برای کسب موفقیت مقابل حریفان حاضر می‌شوند. در دیدار مقابل مس کرمان در هفته نهم گلمان را تایید نکردند که اگر در آن دیدار نتیجه تساوی می‌شد با خونه به خونه هم امتیاز می‌شدیم و در رتبه سوم  و چهارم حضور پیدا می‌کردیم. اما ما سعی می‌کنیم در دیدارهای باقیمانده امتیازات کامل را دریافت کنیم تا بتوانیم جزو 3 تیم بالای جدول باشیم.

آقایی در پایان افزود: داوری در لیگ یک سطح‌شان پایین‌تر است، لیگ یک مانند لیگ‌برتر نیست و این دیدارها فرسایشی است و یک اشتباه ممکن است یک تیم را یک فصل از حضور در لیگ‌برتر دور کند، مسئولین باید توجه داشته باشند که این دیدارها خیلی اهمیت دارد و نباید به آنها بی‌توجه باشید.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j896z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدحسین مهرآزما؛ مختصر و مفید همچون مهرآزما
در ستایش بهترین های لیگ یک؛