تاریخ انتشار: 1395/09/06 12:47
کد خبر: 246858

شکایت عجیب و جالب یکی از هواداران اتلتیکو مادرید از داور بازی فینال لیگ قهرمانان

یکی از هواداران تیم فوتبال اتلتیکومادرید از داور بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا به دلیل اشتباهی که علیه تیم محبوب او مرتکب شد، شکایت کرده است.
شکایت عجیب و جالب یکی از هواداران اتلتیکو مادرید از داور بازی فینال لیگ قهرمانان

به گزارش فرتاک ورزشی، و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، خوسه آنتونیو کامپون یکی از هواداران تیم فوتبال اتلتیکومادرید که دارنده بلیت فصل این تیم هم هست، روز گذشته (جمعه) شکوائیه‌ای تنظیم و از مارک کلاتنبرگ، داور انگلیسی فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به دلیل تشخیص ندادن حضور سرخیو راموس - زننده گل اول بازی - در موقعیت آفساید، شکایت کرده است.

راموس در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا گل اول بازی را به ثمر رساند که مشکوک به آفساید بود. آن بازی با تساوی یک - یک در وقت‌های معمول و اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد و آنجا کهکشانی‌ها موفق شدند روخی بلانکو را شکست دهند.

حالا کامپون ادعا کرده است که مارک کلاتنبرگ، داور انگلیسی آن بازی باید به خاطر اشتباهی که در آن بازی برای عدم تشخیص قرار داشتن راموس در موقعیت آفساید مرتکب شد، توبیخ شود.

کامپون همچنین از قاضی پرونده‌اش خواسته که حکم پرداخت غرامتی 1660 یورویی را برای او صادر کند که 160 یورو آن هزینه خرید بلیت تماشای بازی در ورزشگاه سن‌سیرو بوده است و 1500 یورو دیگر آن به دلیل ضربه روحی بوده که او از تماشای شکست تیمش متحمل شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8bnk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لحظه به لحظه با قرعه کشی چمپپیونزلیگ
در شب انتخاب بهترین بازیکن فصل اروپا