تاریخ انتشار: 1395/08/30 12:51
کد خبر: 248110

ستایش گواردیولا از یحیی توره

سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی برابر کریستال پالاس به ستایش از توره پرداخت و او را بازیکنی بزرگ و تاثیرگذار دانست.
ستایش گواردیولا از یحیی توره

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی برابر کریستال پالاس به ستایش از توره پرداخت و او را بازیکنی بزرگ و تاثیرگذار دانست.

 منچسترسیتی در یکی از دیدارهای حساس هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در خانه کریستال پالاس به میدان رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. ستاره سیتی در این دیدار، یحیی توره بود که توانست برای نخستین بار در ترکیب اصلی فیروزه‌ای‌پوشان در فصل جاری به میدان برود و هر دو گل بازی را به ثمر برساند.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از توره پرداخت و گفت: او نشان داد بازیکن بزرگی است و می تواند در  ترکیب تیم ما بسیار تاثیرگذار باشد. یحیی در طول این دو ماه که دور از تیم بود بسیار خوب تمرین کرد و خود را آماده نگه داشت. توره را به خوبی می شناسم و بسیار خوشحالم که این بازیکن را در اوج می بینم. فصل بسیار سختی را پیش رو داریم و به بازیکنی بزرگ مانند توره نیاز داریم.

سرمربی سیتی درباره وضعیت داوید سیلوا گفت: او خسته بود و کمی احساس درد داشت. به همین خاطر ترجیح دادم تا از این بازیکن استفاده نکنم.

گواردیولا در پایان سخنان خود گفت: درست است که در این دیدار حساس به پیروزی رسیدیم و سه امتیاز را کسب کردیم اما این بهترین بازی ما نبود. با تیمی سخت کوش و پرتلاش بازی کردیم اما خوشبختانه با بازی منطقی که ارائه دادیم سه امتیاز را کسب کردیم. پیروزی بسیار مهمی را به دست آوردیم. دیگر باید این بازی را فراموش و روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنیم.

منچسترسیتی با این پیروزی، 27 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به لیورپول در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8o8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش‌بازی اتلتیکومادرید- رئال مادرید/ مطلقا غیرقابل پیش‌بینی