تاریخ انتشار: 1395/09/23 14:02
کد خبر: 243282

پیش بازی خیبر خرم آباد-خونه به خونه؛ جبران تحقیر در رفسنجان اینبار در لرستان، یا ادامه روند روبه رشد مرزبان!

از هفته‌ی هفدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 روز چهارشنبه (فردا) خیبر در خرم‌آباد به مصاف خونه‌به‌خونه بابل خواهد رفت.
پیش بازی خیبر خرم آباد-خونه به خونه؛ جبران تحقیر در رفسنجان اینبار در لرستان، یا ادامه روند روبه رشد مرزبان!

به گزارش فرتاک ورزشی، خیبر بعد از شکست سنگین، ناباورانه و دور از ذهن هفته‌ی قبل مقابل مس رفسنجان این بار با حمایت هواداران متعصب خود تنها به پیروزی در مصاف با خونه‌به‌خونه بابل فکر می‌کند، خیبری‌ها که با قرار گرفتن در جایگاه پانزدهم جدول رده‌بندی از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند، با کسب 3 امتیاز این رقابت سخت می‌توانند فاصله خود را با تیم‌های انتهای جدول حفظ نمایند.

بابلی‌های متمول با تفکرات تاکتیکی علیرضا مرزبان و حضور در رده‌ی سوم جدول رقابت شانه‌به‌شانه‌ای با سپیدرود و ملوان دارند، بازیکنان باتجربه‌ی خونه‌به‌خونه در خرم‌آباد به دنبال یک بازی باحوصله و هدفمند هستند، حضور بازیکنان بزرگی چون حنیف عمران زاده، محمد غلامی، پژمان نوری، جلال رافخایی،  و ... در ترکیب خونه‌به‌خونه برای هر تیمی یک نعمت محسوب می‌شود، در آن طرف میدان بازیکنان خیبر ثابت کرده‌اند در مقابل تیم‌های بزرگ و بازی‌های حساس با تمام وجود بازی می‌کنند و حریف سرسختی خواهند بود.

قاسم حسن‌زاده مالک متمول خونه‌به‌خونه روز گذشته با انعقاد قرارداد پوریا جراحی را به عنوان بدن‌ساز به این تیم اضافه کرد، مالک خونه‌به‌خونه بابل در کنار خود مهرداد میناوند و علی کریمی را به عنوان مدیر فنی و مشاور خواهد داشت.

داوود حق‌دوست مربی خیبر با توجه به کمبود بازیکن به‌ناچار تا پایان نیم‌فصل باید با همین ظرفیت کنار بیاید، امیدواریم با تدابیر مسوولان باشگاه وضعیت بغرنج مالی برای نیم‌فصل دوم مرتفع شده و با جذب حداقل 4 بازیکن باکیفیت در پست‌های دروازه‌بان، مدافع وسط، هافبک بازی‌گردان و مهاجم گل‌زن مشکلات خیبر تا حدودی برطرف شود.

داوری این بازی را پیمان فرخی مهر عهده‌دار است و حمید آذرنیاد، محسن بابایی و رضا قاسمی کمک‌های وی در این دیدار هستند.

فرخی مهر با 37 سال سن از سال 1378 با اخذ درجه 3 داوری فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. وی در سال 1386 موفق به اخذ درجه ملی شد و از سال 1386 به‌عنوان داور چهارم در لیگ برتر فعالیت می‌کند. وی لیسانس ریاضی است و به‌عنوان دبیر ریاضی مشغول به فعالیت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8z6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خونه به خونه-ملوان/ ملوانی‌ها مقابل ملوان و مایلی کهن!