تاریخ انتشار: 1395/12/10 00:25
اختصاصی| هافبک نساجی مازندران مطرح کرد؛
کد خبر: 226234

طاهری‌فرد: عملکرد داور در نتیجه بازی تاثیر گذار بود

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران معتقد است که داور بازی در نتیجه امروز این تیم تاثیر گذار بود.
طاهری‌فرد: عملکرد داور در نتیجه بازی تاثیر گذار بود

به گزارش فرتاک ورزشی، حیمد طاهری فرد هافبک تیم نساجی مازندران درخصوص بازی امروز این تیم گفت: بازی امروز یک بازی کاملا فیزیکی و درگیرانه ای بود. نیمه اول بازی در اختیار ما بود ولی تیم استقلا ل اهواز بسته بازی میکرد و گل زنی به این تیم سخت بود.

وی افزود: نیمه دوم جلو افتادیم و یک بازی یک طرفه را پیش میبردیم داور بازی سابقه درخشانی دارد ولی امروز عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت. شش یا هفت صحنه خطا روی من انجام گرفت ولی داور بازی با دو خطا که کارت اولم اصلا خنده دار است مرا اخراج کرد.

وی ادامه داد: نمیخواهم داوری امروز را به بازی هفته قبل استقلال و سپید رود ربط دهم ولی داور بازی نسبت به استقلال اهواز مهربان تر بود امیدوارم در هفته های باقی مانده اشتباهات محرز داوری کمتر شود.

طاهری فرد بیان کرد: ما هفته قبل  مقابل مس رفسنجان  در خانه هم مظلوم بودیم یک صحنه بازیکن مس با کف با روی بای من امد اما داور حتی کارت زرد هم نشان ان بازیکن نداد. داوری برای نساجی نیم فصل دوم به ضرر سوت میخورد در ادامه در همان بازی پاس گل سالمم را که غلامعلی تبار تبدیل به گل کرد افساید گرفته شد.

وی در پایان گفت: برنامه لیگ ١ این  روزها متاسفانه تمام فکر و ذکرش مختص سپید رود شده و از بقیه تیم ها غافل شده چرا که دارری هفته قبل ما  با مس رفسنجان هم کامل پخش نشد و این جای بحث دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jg6kl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک جنگجنده و گلزن راه آهن به نساجی پیوست

لیست 21 نفره نساجی مقابل استقلال اهواز+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران مسگرساروی به خط شدند؛