تاریخ انتشار: 1395/06/21 11:54
اختصاصی/
کد خبر: 262134

آیا ماجرای محمود فکری برای سرمربی خیبر تکرار می شود؟!

بحث استعفا و بازگشت مربیان، مبحثی است که سالیان دراز است که در فوتبال کشور رواج یافته و کسی هم به دنبال جلوگیری از این داستان نیست.
آیا ماجرای محمود فکری برای سرمربی خیبر تکرار می شود؟!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، ماجرای قهر و آشتی مربیان از لیگ برتر فوتبال کشور رخ داد. جایی که مربیان بزرگ برای جلب توجه رسانه ها به آنان و یا توجه بیشتر باشگاه به آنها، استعفا می دادند و روز بعد باشادی و تندرستی سر تمرین تیمشان حاضر می شدند. اما داستان استعفا در لیگ یک فرق می کند.

شرایط نامساعد فکری در نساجی سبب شد تا استعفا بدهد و ظرف کمتر از 48 ساعت، مجددا سرمربی این تیم معرفی شد. گرچه شرایط نساجی هنوز هم بهتر از گذشته نیست، اما می توان به جرات گفت که بیشترین ضرر را در این قهر و آشتی، هواداران قائمشهری کردند.

حال و پس از چند روز، ماجرای فکری دقیقا برای علی نیکبخت سرمربی خیبر خرم آباد تکرار شد. هرچند قضاوت داوری بد باشد و تیم را به چالش بکشاند، اما آیا باید سبب استعفای مربی شود؟؟؟

به نظر می رسد تنها ضرر این کش و قوس های فراوان را هواداران خواهد خورد، هوادارانی که در گرما و سرمای لرستان یاور تیم خیبر بوده اند، حال نمی دانند چگونه صبح را شب می کنند و تنها دلخوشی آنان در آستانه ی انصراف از لیگ یک نیز قرار گرفته است.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkaep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تک امتیاز میزبان در دقایق پایانی/ توقف نساجی در گرمای بوشهر
اختصاصی/