تاریخ انتشار: 1396/07/15 18:00
اختصاصی| زود سوت زدن مد شده؛
کد خبر: 179382

فاجعه‌ای شوم به نام ضعف داوری در لیگ یک؛ مشترک مورد نظر در دسترس نیست!

داوری‌ها در لیگ دسته اول امسال، بسیار شبهه‌ناک و ضعیف بوده است.
فاجعه‌ای شوم به نام ضعف داوری در لیگ یک؛ مشترک مورد نظر در دسترس نیست!

فوتبال لیگ دسته اول امسال شاهد تیم های بسیار باکیفتی می‌باشد که فدراسیون فوتبال و کمیته داوران با قضاوت دادن به داوران دیپورتی لیگ برتر و داوران جوان و بی تجربه لیگ دسته دو و یک باعث پایین آمدن سطح فوتبال در لیگ دسته اول و بالا بردن جنجال شده است.

در هفته گذشته شاهد بودیم در دیدار صبای قم و گل گهر سیرجان داور مسابقه در دقیقه 85 بازی سوت پایان را می‌زند و سپس، گل تیم صبای قم را بعداز سه دقیقه صحیح اعلام می‌کند!

این تنها یک مثال از شاهکارهای داوران لیگ یکی بوده است. در هفته هفتم رقابتها داور دیدار اکسین البرز و نساجی مازندران درحالی که 4 دقیقه وقت اضافه اعلام میکند، اما در دقیقه 93:30 سوت پایان را به صدا درمی‌آورد. گویا کمیته برگزاری مسابقات فقط هدفشان این است که بازی را برگذار کنند و سریع به پایان برسانند.

در دیدار ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک داور مسابقه در عرض سی ثانیه به سه نفر از بازیکنان ماشین سازی تبریز به اشتباه کارت قرمز نشان میدهد?! جالب تر از تمام این اتفاقات، حکم های صادر شده از سوی کمیته انضباطی می‌باشد که بارزترین حکم محرومیت هواداران تیم شهرداری ماهشهر می‌باشد که تا اطلاع ثانوی هواداران این تیم خونگرم جنوبی کشور را محروم کردند.

بهتر است به جای محرومیت این هواداران بروید آسیب شناسی کنید که چرا این هواداران دست به خشونت می‌زنند! آری بازهم پای داوری ضعیف درمیان است.

نویسنده: سعید حسینی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jralp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تهدید یک باشگاه لیگ یکی به کناره گیری از لیگ!
به دلیل ضعف‌های شدید داوری؛

باشگاه مس رفسنجان از داور بازی با آلومینیوم شکایت می‌کند!
به دلیل قضاوت اشتباه داور و از دست دادن امتیاز؛