تاریخ انتشار: 1396/01/21 22:22
اختصاصی| چرا پرسپولیس پیروز نشد؟
کد خبر: 217958

پنالتی سوخته، تنها دلیل تساوی با الریان نیست

بازیکنان خارجی در تیم‌های شرق و غرب لیگ قهرمانان آسیا می‌درخشند. پرسپولیس چنین امتیازی ندارد. حتی استقلال خوزستان و تهران از نانگ، رابسون و پادووانی سود می‌برند.
پنالتی سوخته، تنها دلیل تساوی با الریان نیست

به گزارش فرتاک ورزشی، نیمکت ذخیره‌های پرسپولیس چنان تهى شده که دو دروازه‌بان می‌نشینند. چقدر امشب جای نوراللهی و عالیشاه خالی بود. آسودگی خاطر مردان اصلی از اینکه جایگزینی برایشان وجود ندارد، آفت تورنمنت‌های بزرگ است. 

خط هافبک ارتش سرخ در چهار بازی اخیر، (دو بازی الریان + آبادان و پیکان) گزندگی‌اش را از دست داده. کاش خبرنگاری از برانکو درباره تداخل وظایف سروش و مسلمان بپرسد. آنها با خصوصیات فنی مشابه، کنار هم بازی می‌کنند که فاقد کارایی در دیدارهای بزرگ بوده. اشتباهات مکررشان در انتخاب گزینه پاس، همچنین لو دادن متعدد توپ خصوصاً در نیمه اول؛ از نتیجه ٠-٠ هم نگران کننده‌تر است.

وحید امیری، دقایقی از نیمه اول را به سمت راست آمد و محو شد. اما نیمه دوم در جای خودش بازی کرد تا مثل بیرانوند بدرخشد. خستگی دقایق آخر را آمادگی جسمانی بازیکنان رقم می‌زند، نه میانگین سنی بالا یا پایین.  سراسیمگی و افزایش اشتباهات، به بازی غیرمسئولانه دامن می‌زند. به همین خاطر حتی تمهید حضور ربیع‌خواه نیز زهر دقایق آخر الریان را نگرفت و بارها تک به تک شدند.

بازی مهیجی بود. برانکو آگاهانه گفته: «عجیب است که در آن لحظات، تاوان ندادیم و مجازات نشدیم» هواداران معترضی که می‌گویند پنالتی طارمی غیرمسئولانه بود، به حافظه خود مراجعه کنند.

وقتی مقابل سپاهان که ٠-٠ بود، پنالتی ترکیبی رضاییان - طارمی را تحسین کردید و گفتید بهتر از مسی سوارز مقابل ستاویگو بوده.{حرکت مسی - سوارز دقیقه ٨٢ بود و بارسا سه گل زده بود} آن تحسین اغراق آمیز، حاصلش پنالتی چیپ در این وضعیت است. اعتراض وارد نیست!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvkjz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس-الریان؛ نبرد 2 تیم پرطرفدار ایران و قطر