تاریخ انتشار: 1396/03/11 13:37
اختصاصی| مدیربرنامه‌ی سیدمحمد حسینی مطرح کرد؛
کد خبر: 206934

حسینی طبق قانون بازیکن بادران است اما امیدوارم مسئولان بادران او را به سپیدرود هدیه بدهند

مدیربرنامه‌ی سیدمحمد حسینی دروازه‌بان جدید تیم فوتبال بادران تهران نسبت به شایعه هایی درخصوص این بازیکن واکنش نشان داد.
حسینی طبق قانون بازیکن بادران است اما امیدوارم مسئولان بادران او را به سپیدرود هدیه بدهند

به گزارش فرتاک ورزشی، مدیربرنامه‌ی سیدمحمد حسینی درخصوص عقد قراداد وی با بادران تهران گفت: من به همراه سیدمحمد حسینی و ایزد سیف الله پور و سرمربی بادران روز چهارم خرداد ماه جلسه داشتیم و به توافقاتی دست پیدا کردیم و روز بعد آن در شرکت بادران حاضر شدیم و به توافقات نهایی دست پیدا کردیم و باتوجه به اینکه حسینی عنوان کرده بود که سال گذشته از سپیدرود پول آنچنانی نگرفته است، دوست دارد به یک تیم خوب برود اما نمی‌دانست که با سپیدرود قرارداد یک ساله دارد یا دو ساله.

وی افزود: به همین منظور وی قراردادی را بادران امضا کرد اما عنوان کرد که اگر قراردادش با سپیدرود دو ساله باشد، عضو تیم سپیدرود است نه بادران. همان لحظه مسئولین بادران با سازمان لیگ تماس گرفتند و وضعیت حسینی را بررسی کردند که مشخص شد قرارداد حسینی با سپیدرود یک ساله است و قرارداد او با بادران رسمی است و اکنون او بازیکن بادران تهران است.

وی ادامه داد: طبق قوانین موجود فدراسیون فوتبال، سیدمحمد حسینی اکنون بازیکن بادران تهران است و امیدوارم عقد قرارداد یک بازیکن با دو تیم برای وی دردسرساز نشود و باشگاه بادران شکایتی از وی نکند. امیدوارم دکتر قربانیان و مسئولین بادران، بخاطر هواداران و مردم خونگرم سپیدرود و رشت، او را به سپیدرود بدهند و امیدوارم کار به محرومیت و شکایت کشیده نشود زیرا طبق قوانین برای بازیکنی که با دو تیم قرارداد می‌بندد، محرومیت در نظر گرفته می‌شود.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzapp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیف الله پور: عکس حسینی و دکتر قربانیان فتوشاپ است؟/ سید بازیکن بادران است سر تمرینات نیاید شکایت می کنیم/ ما را مقابل هواداران سپیدرود قرار می‌دهند!

بهترین دروازه‌بان لیگ یک به بادران تهران پیوست
اختصاصی| هفتمین ورودی بادران از رشت آمد؛

دو مهاجم گل گهر به بادران تهران پیوستند
اختصاصی| با عقد قراردادی یک ساله؛

جدایی 7 بازیکن از بادران تهران
اختصاصی| لیست خروجی بادران مشخص شد؛