تاریخ انتشار: 1396/04/12 11:13
کد خبر: 198982

خرید تازه استقلال و شروعی که نویدبخش است

اولین گل در اولین مسابقه تدارکاتی فصل استقلال، سهم مهاجم تازه‌وارد این تیم شد. حسن بیت‌سعید با بازکردن دروازه نساجی مازندران ثابت کرد که برای تطبیق‌یافتن با نقشه‌های فنی منصوریان به زمان زیادی نیاز ندارد.
خرید تازه استقلال و شروعی که نویدبخش است

 تردیدی وجود ندارد که اهمیت درخشیدن در این نبرد تدارکاتی، هرگز به اندازه مسابقه‌های رسمی نیست اما فرصت‌طلبی حسن بیت‌سعید در اولین مسابقه با پیراهن استقلال، نشانه‌های امیدوارکننده‌ای را برای هواداران این باشگاه به وجود آورد.

ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان، متخصص رقم‌زدن شروع رویایی در لیگ برتر است. دو سال قبل، اولین حضور او در لیگ برتر با پیراهن استقلال خوزستان شکل گرفت. او در دومین هفته لیگ پانزدهم، دو بار دروازه پرسپولیس را باز کرد تا با شکست‌دادن تیم برانکو، خودش را در قامت یک پدیده به فوتبال ایران معرفی کرد. این سناریو درست یک سال بعد نیز تکرار شد. این بار حسن بیت‌سعید در هفته دوم لیگ برتر موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند. قربانی حسن در هفته دوم لیگ شانزدهم، تیمی بود که او حالا برای آن به میدان می‌رود. کمتر از سه هفته تا شروع فصل جدید لیگ‌برتر، استقلالی‌ها در انتظار اوج‌گیری زودهنگام حسن بیت‌سعید هستند. مهاجمی که عادت دارد فصل را با نابودکردن سخت‌ترین رقبا آغاز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzjlo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیریت تنها در استقلال نیست؛ تمایل علی فتح الله زاده به مدیریت در تیمی غیر از استقلال!