تاریخ انتشار: 1396/01/12 14:35
اختصاصی| با عواطف جوان اول فوتبال کشور بازی نکنید؛
کد خبر: 220061

ابهامات بزرگ در انتقال مهدی قائدی به لیگ برتر

پس از معرفی طارمی به پرسپولیس، این بار کارخانه تولید بازیکن سازی ایرانجوان بوشهر به نام مهدی قائدی درج شده است.
ابهامات بزرگ در انتقال مهدی قائدی به لیگ برتر

به گزارش فرتاک ورزشی از بوشهر، بازیکن 18 ساله و 160 سانتی ایرانجوان، قرارداد سه ساله ای را با باشگاه دارد و هرتیمی که می خواهد او را جذب کند، باید مبلغ رضایت نامه او را نیز بدهد. رفاقت طارمی با قائدی، سبب شده تا او به پرسپولیس گرایش پیدا کند، اما صفحه رسمی وی در اینستاگرام، چیز دیگری می گوید.

فالو کردن فرهاد مجیدی سبب شده تا هواداران استقلال او را یک استقلالی خطاب کنند و ازهمین حالا، او را آبی پوش می دانند. اما بازیکن ریزنقش ایرانجوان آبشن هایی را در بند جدایی اش از ایرانجوان اعم از بازی کردن بیش از 30 دقیقه در بازی، 60درصد بازیها به طور فیکس بازی کردن و ... وجود دارد که کمی کار باشگاه ها را برای جذب وی سخت کرده است.

گویا این خواسته ایرانجوان باب میل دو تیم پایتخت نشین نیست و در این میان، یک تیم گمنام لیگ برتری، قرارداد او با این تیم را به ثبت رسانده و مبلغ هنگفتی نیز، به ایرانجوان تزریق خواهد شد. اگر این انتقال رسمی شود، بی شک ظلم بزرگی در حق قائدی خواهد شد و بازی کردن باعواطف جوان 18 ساله، برای دریافت چند میلیون تومان اصلا ارزشی ندارد و زمان، تنها چیزی است که واقعیت ها را روشن خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvr85

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی قائدی: دو پیروزی قبلی به ما چسبید/ درخصوص تیم ملی هنوز چیزی مشخص نیست
اختصاصی| مهاجم ایرانجوان مطرح کرد؛