تاریخ انتشار: 1396/05/16 22:04
کد خبر: 190464

نمره منفی برای میزبانی ایرانجوان بوشهر/ صدای همه در آمد

دیدار تیم ها نساجی مازندران و ایرانجوان بوشهر تا دقیقه 75 تساوی بدون گل می باشند.
نمره منفی برای میزبانی ایرانجوان بوشهر/ صدای همه در آمد

به گزارش خبرنگار فرتاک ورزشی از بوشهر، هفته اول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز دوشنبه 16 مردادماه با انجام 9 دیدار برگزار گردید که در این میان تیم ایرانجوان بوشهر میزبان نساجی مازندران بود و تا دقیقه 75 و تنظیم این خبر نتیجه ای به غیر از تساوی بدون گل در برنداشت.

صرف نظر از نتیجه به دست آمده و این که در نهایت چه نتیجه ای به ثبت خواهد رسید، آن چه که دارای اهمیت بود، عدم میزبانی مناسب ایرانجوان بوشهر در این بازی بود که صدای همه خصوصا مهدی پاشازاده سرمربی نساجی را در آورده بود.

در ابتدای بازی که بعلت نبود کامل تجهیزات پزشکی و آمادگی تیم درمانی، با 25 دقیقه تاخیر برگزار گردید که در جای خود آن هم در اولین بازی نمی تواند قابل توجیه باشد.

اوج بی نظمی در این مسابقه قطعی برق در اواخر نیمه اول بود که با بازگشت بازیکنان وبرای آغاز بازی در نیمه دوم هنوز به درستی پروژکتورها روشن نشده بودند که توسط داور دستور به آغاز بازی گردید که در ابتدای نیمه دوم هم به دلیل اعتراض شدید پاشازاده تاخیری در شروع بازی صورت گرفت ولی درنهایت با سوت بازی توسط داور این بازی ادامه پیدا کرد.

این اتفاق آنهم در سطح اول فوتبال کشور که تیم های حاضر ادعای حضور در لیگ برتر را دارند و به خصوص در دنیال حرفه ای اصلا قابل هضم نبوده و نباید کمیته برگزاری مسابقات از این موضوع به سادگی عبور نماید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnzor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ایرانجوان بوشهر-نساجی مازندران؛ پاشا کشتی صعود را در بندر راه می اندازد؟
همه منتظر چهره واقعی نساجی؛

دفاع گل‌زن به سبک مهدی پاشازاده
پوئن مثبت نساجی امسال؛

نان واجب‌تر از شب برای نساجی؛ چرا پاشازاده مدافع چپ جذب نمی‌کند؟!
نیاز مبرمی که در بازی با استقلال رونمایی شد؛