تاریخ انتشار: 1395/12/20 17:54
کد خبر: 223988

محرمی؛ جوانگرایی مثبت پرسپولیس در سمت راست

رامین رضاییان در حالی از سوی برانکو ایوانکوویچ در اختیار باشگاه قرار گرفته که خیال سرمربی کروات این تیم اکنون بابت سمت راست تیمش کاملا آسوده است.
محرمی؛ جوانگرایی مثبت پرسپولیس در سمت راست

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرغم کیفیت فنی بالای رامین رضاییان که برکسی پوشیده نیست و نمی‌توان منکر آن شد، با این حال رفتارهای عجیب این بازیکن ملی‌پوش باعث شد تا کاسه صبر برانکو لبریز شود و او را در اختیار باشگاه قرار دهد.

اما این روزها برانکو در اوج خوشبختی قرار دارد؛ حضور چشمگیر صادق محرمی در سمت راست دفاعی این تیم و عملکرد فوق‌العاده‌ی این بازیکن جوان باعث شده تا هیچ کس به رامین رضاییان فکر نکند. رضاییان هرچند با ارسال‌هایش در بیشتر بازی‌ها گره گشای این تیم در سمت راست بود، اما صادق محرمی با مسوولیت پذیری بالا در دفاع و همچنین عملکرد مناسب در فاز تهاجمی در کنار تکنیک جالب توجهش توانسته چشم‌ها را به خود خیره کند و مسیر بازگشت رامین رضاییان به این تیم را تنگ‌تر از گذشته نشان دهد. 

صادق محرمی که در ابتدای فصل در حالی به جمع پرسپولیس اضافه شد که دو بازیکن مدعی در تیم ملی در پست خود می‌دید و حتی برای حضور در پست وینگر هم با بازیکن باکیفیتی به نام فرشاد احمدزاده سنجیده می‌شد، توانست با رشد فنی و تاکتیکی مناسب اکنون برانکو را هم مجاب به تمجید خود کند و این مرد کروات هم اعلام کرد: هیچکس به فکر جابجایی و نیمکت نشینی محرمی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4po6ll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شماره 17 فرشاد آقای گل خوش یمن برای سورپرایز برانکو