تاریخ انتشار: 1396/01/20 11:55
کد خبر: 218340

برگ برنده رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا

پس از ناکامی بارسلونا مقابل مالاگا و با توجه به جدول بازی‌های باقیمانده مشخص است که رئال مادرید نیاز مبرمی به پیروزی در ال‌کلاسیکو دربی ندارد.
برگ برنده رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا

شاگردان زیدان در دربی بزرگ مادرید تن به تساوی یک بر یک دادند و این توقف خانگی هر چند هواداران مادرید را با دلخوری بدرقه کرد اما در کل نتیجه بدی هم نبود اتفاقی که افتاده این طور تفسیر می‌شود که بارسلونا با تمام وجود دل به لغزش مادرید بسته و البته دوست ندارد اتلتیکو دردسرساز شود. مشخص است که شاگردان انریکه محکوم به پیروزی قاطعانه در تمام بازی‌های باقیمانده هستند.

شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید تیم دوم پایتخت تن به تساوی داد تا شیرینی پیروزی در دربی بزرگ مادرید از بین رفته و انتظار هواداران برای جشن بزرگ خیابانی در این شهر به تعویق بیفتد.

در پی این توقف حریف رئال مادرید یعنی بارسلونا نیز به مبهم بودن جدول کمک کرد و مقابل مالاگا تیمی که سال‌هاست گربه سیاه بزرگان لالیگا لقب گرفته تن به شکست 2 بر صفر داد. به این ترتیب و با توجه به جدول بازی‌های باقیمانده رئال مادرید حتی در صورت شکست مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو دربی می‌تواند بسیار روشن و شفاف دل به قهرمانی در لالیگا ببندد. بازی بعدی رئال مادرید مقابل اسپورتینگ خیخون بوده و بارسلونا در همان هفته برابر رئال سوسیه‌داد قرار خواهد گرفت.

اخراج نیمار و غیبت او در این هفته برای آبی و اناری‌ها دردسرساز خواهد شد. از طرفی به خاطر تخلف این بازیکن هنگام خروج از میدان و تشویق داور چهارم احتمال دارد این ستاره برزیلی از 2 تا 3 بازی دیگر نیز محروم شود. به این ترتیب احتمال دارد نیمار حتی در ال‌کلاسیکو دربی هم غایب باشد. هفته سی و سوم صرف نظر از همه احتمالات و پیش‌بینی‌ها هفته مهمی است و سراسر فوتبال دنیا تماشاگر بزرگترین شهرآورد سنتی دنیای فوتبال خواهد بود اما پس از آن حتی به فرض شکست مادرید این پرافتخارترین باشگاه دنیا همچنان امیدوار به قهرمانی است.

درست است که بازی مقابل دپورتیوو برای مادرید سخت است در همان هفته نیز بارسلونا نیز از اوساسونای بحران‌زده پذیرایی می‌کند اما هفته سی و پنجم در دل خود دربی کاتالونیا را جای داده و البته مادرید در آن به مصاف والنسیا می‌رود.

در هفته سی و ششم بارسلونا پذیرای ویارئال زخم‌خورده خواهد بود و رئال مادرید میهمان گراناداست.

در هفته سی و هفتم رئال مادرید در یک بازی سخت میزبان سویاست و بارسلونا در خانه لاس‌پالماس وارد میدان خواهد شد. اینها اصلاً مهم نیست چرا که رئال مادرید یک بازی عقب‌افتاده برابر سلتاویگو در اختیار دارد و این می‌تواند برگ برنده مادرید تا آخرین ثانیه‌ها باشد.

با توجه به اختلاف امتیاز می‌توان این گونه فرض کرد مادرید به چند تساوی و یک پیروزی شیرین در ال‌کلاسیکو نیازمند است و اگر ال‌کلاسیکو چیزی جز شکست برای مادرید به همراه نداشته باشد می‌تواند چند پیروزی را جایگزین همان چند تساوی احتمالی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvj5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی بارسلونا - والنسیا