تاریخ انتشار: 1396/02/14 13:18
کد خبر: 212988

روز امتحان رادو و نیمکت نشینی بیرانوند

اینکه چرا برانکو ایوانکوویچ در بازی کاملا تشریفاتی با ذوب نیز حاضر نشد به ترکیب اصلی تیماش استراحت بدهد، به فلسفه منحصربهفرد مربیگری او برمیگردد که در آن، نیمکتنشینها موجوداتی اضافه هستند.
روز امتحان رادو و نیمکت نشینی بیرانوند

 این تصمیم برانکو، تاثیر مثبتی روی پرسپولیس نداشت. علیرضا بیرانوند یکی از ستاره هایی بود که باید استراحت می کرد و بعد از مدتها در یک مسابقه روی نیمکت قرار می گرفت. این بازیکن اما دوباره در درون دروازه ایستاد و 3 بار به سادگی مغلوب فورواردهای ذوب شد.

 

اشتباه فاحش او روی گل سوم، یکی از بدترین لحظات فصل بیرانوند را ساخت. بازیکردن بیران نه تنها به سود پرسپولیس نبود، بلکه حتی آمار شخصی خود او را نیز به چالش کشید. مرد شماره یک تیم برانکو که به شدت از عملکرد خودش عصبانی بود، ناراحتی اش را با یک مصاحبه تند علنی کرد و از آن روز به بعد با حواشی مختلفی درگیر شد. هیچکدام از این ماجرا رخ نمیداد اگر به جای بیرانوند، رادوشوویچ این مسابقه را در درون دروازه آغاز میکرد. اتفاقی که احتمالا بالاخره در مشهد رخ میدهد. رادو در روزهای مصدومیت بیرانوند، روی خط دروازه قرمزها نمره قبولی دریافت کرده و سزاوار یک فرصت دوباره در آخرین هفته فصل است. فرصتی که شاید خاطره ناخوشایند پرچم کرواسی در جشن قهرمانی تیماش را از ذهن او پاک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvpza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو کمی دور اندیش باشد
بی اعتنایی آقای سرمربی به نیمکت

چشم برانکو به دست های دروازبان ذوب آهن