تاریخ انتشار: 1402/03/29 13:00
کد خبر: 4216

عمل بزرگ کردن بینی چگونه انجام می‌شود؟

عمل بزرگ کردن بینی با استفاده از تزریق استخوان و غضروف انجام می‌شود.
عمل بزرگ کردن بینی چگونه انجام می‌شود؟

این عمل با استفاده از تکنیک‌ها و ظرافت‌های خاصی انجام می‌شود و بعد از عمل، بیمار به ابعاد و فرم دلخواه بینی خود می‌رسد. پل بینی به حد صافی مطلوب خود رسیده و تمام برجستگی‌های مدنظر در وک و تیغه بینی اعمال می‌شود.

عمل بزرگ کردن بینی با استفاده از تزریق استخوان و غضروف انجام می‌شود. اگر به پیوند استخوان برای بزرگ کردن بینی نیاز باشد، استخوان مورد نیاز از نواحی مختلف بدن مانند دنده‌های قفسه سینه، استخوان پشت آرنج دست، سطح خارجی جمجمه سر، استخوان ستیغ ران و قسمت‌های دیگر بنا به تشخیص پزشک استخراج شده و آماده پیوند می‌شود.

همچنین اگر تزریق غضروف برای عمل بزرگ کردن بینی مورد نیاز باشد، این غضروف از نقاط گوناگون بدن مانند گوش، دنده قفسه سینه و غضروف‌های اضافی تیغه بینی خود فرد استخراج شده و به محل مورد نظر پیوند می‌خورند. به این غضروف‌ها، غضروف اتوگرافت گفته می‌شود. به غضروف‌های اهدایی از سمت بدن افراد فوت شده نیز غضروف هوموگرافت گفته می‌شود و در صورت مثب بودن جواب آزمایشات و نظر بیمار، از این غضروف‌های طبیعی نیز می‌توان برای عمل بزرگ کردن بینی استفاده کرد.

همچنین امکان کارگزاری غضروف مصنوعی نیز وجود دارد. این غضروف‌ها از جنس گورتکس و سیلیکون ساخته می‌شوند و ماندگاری قابل قبولی دارند؛ اما ممکن است در دراز مدت توسط بدن پس زده شده و دچار حساسیت و عفونت شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwwo2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روند جراحی سپتوپلاستی چگونه است