تاریخ انتشار: 1396/04/17 09:46
کد خبر: 197791

مراسم ترحیم استاد بهمنش امروز برگزار می‌شود

مراسم ترحیم استاد عطاء الله بهمنش دبیر و نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی روز شنبه 17 تیرماه در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار می شود.
مراسم ترحیم استاد بهمنش امروز برگزار می‌شود

به گزارش فرتاک ورزشی، عطاء الله بهمنش دبیر و نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی و کارشناس، مفسر و گزارشگر قدیمی ورزش ایران یک شنبه شب گذشته به دلیل سکته مغزی دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحوم با پیگیری فدراسیون کشتی، ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 14 تیرماه از ورزشگاه شهید شیرودی واقع در خیابان مفتح جنوبی تهران برگزار شد و پیکر این استاد فقید مطبوعات ورزشی ایران در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

مراسم ترحیم آن مرحوم نیز روز شنبه 17 تیرماه از ساعت 14 تا 15:30 در مسجد جامع قدس واقع در شهرک غرب از سوی خانواده آن مرحوم و  فدراسیون کشتی برگزار می شود.

 جامعه کشتی کشور درگذشت این گزارشگر، کارشناس و مفسر زحمتکش و قدیمی ورزش و کشتی ایران را به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش و اصحاب رسانه تسلیت می گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب غفران دارد.

‎عطاالله بهمنش (زاده ۲۴ فروردین ۱۳۰۲، کرمانشاه) ورزش‌کار، مدیر ورزشی، گزارشگر، خبرنگار و روزنامه‌نگار ورزشی ایرانی بود.

بهمنش چندین دوره قهرمان دو و میدانی تهران در رشته‌های نیمه استقامت، دفاع راست تیم فوتبال بانک ملی بوده و در رشته‌های تنیس و کوهنوردی نیز فعالیت کرده است. البته مهمترین علاقه و بیشترین فعالیت بهمنش در زمینه ورزش کشتی بوده است و او پنج سال دبیر و نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8jvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خادم:دست کشتی ایران خالی نیست/ تا المپیک توکیو ۳ تیم ملی خواهیم داشت