تاریخ انتشار: 1396/05/22 10:01
نگون بخت‌ها به هم رسیدند؛
کد خبر: 189267

پیش بازی برق جدید-راه آهن تهران؛ نبرد ندارها با یکدیگر!

دو تیم برق جدید شیراز و راه آهن تهران عصر دوشنبه در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ دسته اول به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی برق جدید-راه آهن تهران؛ نبرد ندارها با یکدیگر!

 برق جدید که در بازی قبل مقابل ملوان مدعی صعود تن به شکست یک بر صفر داد که یک بازنده سربلند بود، راه آهن نگون بخت نیز تن به شکست سنگین مقابل شهرداری ماهشهر داد تا دو تیم در این هفته برای گرفتن امتیاز رو در روی هم قرار بگیرند.

جدال دو تیم را می توان جدال دو تیم ندار لیگ نامید چرا که این دو تیم از بی پولی بسیاری رنج می برند و همین امر باعث شده است تا از سطح اول رقابت های فوتبال کشور به دور مانده باشند. البته راه آهن که شرایطش را می توان اسفناک عنوان کرد باید در مقابل یاران داوود مهابادی قرار بگیرد که سخت به دنبال پیروزی می باشند. شاید سرمربی گری دین محمدی کمی کفه ترازو را به نفع لوکوموتیو رانان تهران عوض کند اما دست وی در روی نیمکت خالی می باشد و از دین محمدی کسی انتظار معجزه در این تیم را ندارد.

گفتنی است جدال دو تیم در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود که حرف و حدیث ها در مورد چمن بی کیفیت این ورزشگاه زیاد می باشند تا جایی که در بازی هفته گذشته که فجر شهید سپاسی میزبان تیم بادران بود مسئولین تیم متمول تهرانی گلایه های فراوانی مبنی بر بی کیفیت بودن این زمین داشتند،حال باید ببینیم که فدراسیون چه تصمیمی در قبال برگزاری بازی های لیگ دسته اول در این زمین می گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9w8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی راه آهن تهران-شهرداری ماهشهر؛ دست خالی دین‌محمدی مقابل یاران سید کوروش!
تقابل دارا و ندار؛

پیش بازی شهرداری ماهشهر-شهرداری تبریز؛ جدال شهرداری‌چی‌ها در جنوب!
سید کوروش یا صالح پناهی، کدامیک بر دیگری غلبه می کند؟؛