تاریخ انتشار: 1395/10/09 22:43
کد خبر: 239419

خریدهای چشم بسته پرسپولیس دردسر ساز می شوند

شرایط پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ شانزدهم، متفاوت تر از لیگ پانزدهم است.
خریدهای چشم بسته پرسپولیس دردسر ساز می شوند
پرسپولیس در شرایطی به شدت در گیر و دار جذب بازیکنان جدید و تقویت خود برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر است که سال گذشته و در همین روزها شرایط کاملاً متفاوتی داشت.

سرخپوشان در نیم‌فصل لیگ پانزدهم فقط و فقط الکساندر لوبانف ازبک را جذب کردند. جذب لوبانف هم به سبب درگیری‌های سوشا مکانی گلر وقت پرسپولیس با مشکلات انضباطی و محرومیت موقت این بازیکن بود و در واقع برانکو در پرسپولیس 95-94 به لیستی که در ابتدای فصل بسته بود، اعتقاد داشت و به دنبال مهره‌های جدیدی نرفت.

 البته نیم‌فصل سال گذشته هم نام‌هایی مثل شجاع خلیل‌زاده، عزت‌ پورقاز و... مطرح شد که البته هیچ یک پرسپولیسی نشدند. حالا یک سال از آن زمان گذشته و بازهم همین نام‌ها را می‌شنویم، با این تفاوت که حالا پرسپولیس حتی بدون توجه به جدایی نوراللهی و عالیشاه هم واقعاً به بازیکن جدید نیازمند است و اگر نقل و انتقالات نیم‌فصل را سرسری بگیرد و فرصت را از دست بدهد، شاید فصلی را که خوب شروع کرده بد به پایان ببرد. این روزها در شرایطی اسامی مختلف برای پرسپولیسی شدن ردیف می‌شوند که سرخ‌ها 15 روز دیگر باید در اولین بازی نیم‌فصل دوم خود میزبان سایپا باشند و فرصت‌شان برای جذب نیروهای تازه‌نفس زیاد نیست.

در هر صورت قیاس پرسپولیس این فصل و فصل گذشته و تحرکات این باشگاه در فصل نقل و انتقالات نشان می‌دهد که سرخ‌ها در ابتدای فصل قبل که نایب قهرمان شدند، تیم بهتر و کامل‌تری را بسته بودند و در نیم‌فصل احتیاج چندانی به تقویت نداشتند اما خریدهای چشم‌بسته ابتدای این فصل نظیر گولتس، پلی‌یانسکی، پریموف، آرام‌طبع و... فقط و فقط لیست سرخ‌ها را پر کرد و هیچ خروجی و منفعتی برای تیم برانکو نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voj6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلایی که دارد بر سر پرسپولیس نازل می شود/جنجالی دیگر در راه است!