تاریخ انتشار: 1395/06/01 15:33
استقلال تهدید شد؛
کد خبر: 266143

پرونده استقلال در آستانه ارسال به کمیته انضباطی فیفا

عدم پرداخت بدهیِ هافبک آلمانی-برزیلی، برای باشگاه استقلال دردسرساز شد
پرونده استقلال در آستانه ارسال به کمیته انضباطی فیفا

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،هندریک هلمکه هافبک سابق  استقلال تهران که دو فصل پیش در بازی دوستانه مقابل نفت آبادان مصدوم شد و آن بازی تبدیل به اولین و آخرین بازی وی برای استقلال شد،  بعد از آن مصدومیت سریعا به فیفا شکایت کرد.

هلمکه از طریق وکیل خود در فیفا  آبی پوشان را در آستانه کسر از امتیاز قرار داده و در صورتی که تا پایان وقت اداری امروز مطالبات این بازیکن که در نامه ارسالی فیفا ذکر نشده پرداخت نشود آبی پوشان با کسر امتیاز رو به رو خواهند شد.

هافبک آلمانی-برزیلی با قراردادی به مدت نیم فصل و به ارزش 168هزار دلار به استقلال پیوست. این قرارداد در زمان مدیریت بهرام افشارزاده مدیریت شد اما بعد از گذشت یک ماه به دلیل آسیب‌دیدگی زانوی او توافقنامه فسخ قرارداد توسط باشگاه استقلال و هلمکه به امضا رسید و طبق همین توافقنامه مقرر شد باشگاه استقلال مبلغ 69 هزار دلار تا تاریخ اردیبهشت 94 به هلمکه پرداخت کند. در غیر این صورت باشگاه استقلال موظف شد نسبت به پرداخت کل مبلغ قرارداد اقدام نماید.

از طرفی باشگاه استقلال با توجه به مشکلات مالی در اواسط فصل گذشته موفق به پرداخت 69 هزار دلار نشد تا هلمکه شکایتی را تنظیم و به ارکان قضایی فیفا ارسال کند و به این ترتیب خواستار دریافت غرامت به میزان 180 هزار دلار شد.

به همین علت کنفدراسیون جهانی فوتبال با ارسال فکسی به باشگاه استقلال از مسئولین این باشگاه خواسته، بدهی هندریک آلکساندر هلمکه هرچه زودتر پرداخت و  کپی رسید پرداخت تا تاریخ 22 اوت  2016 به واحد حل اختلاف فیفا ارائه شود.

در صورتی که این رسید در محدوده زمان اعلام شده ارسال نشود، پرونده استقلال به کمیته انظباطی فیفا ارجاع داده خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vp75j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی فردا با تمرینات استقلال برمی‌گردد