تاریخ انتشار: 1396/08/03 23:03
مالدیو حریف بعدی ایران در مرحله پلی اف
کد خبر: 176494

پیروزی ارزشمند دختران بسکتبالیست در مسابقات آسیایی/ دیدار نفس گیر با سریلانکا بسود ایران به پایان رسید

تیم ملی دختران زیر 16 سال بسکتبال ایران امروز در یک بازی حساس توانست برابر سریلانکا به پیروزی برسد.
پیروزی ارزشمند دختران بسکتبالیست در مسابقات آسیایی/ دیدار نفس گیر با سریلانکا بسود ایران به پایان رسید

؛تیم ملی ایران در سومین بازی خود در مسابقات آسیایی دختران زیر 16 سال بسکتبال هندوستان، توانست در یک بازی حساس و نزدیک از سد سریلانکا عبور کند .

این بازی که عصر امروز برگزار گردید در نهایت با نتیجه 84 بر76 به سود تیم ملی دختران ایران به پایان رسید تا نشان دهند بسکتبال دختران ایران از توانایی بالایی برای حضور در سطح اول آسیا برخوردار می باشند.

از نکات قابل توجه دیدار با سریلانکا، لحظات پایانی این بازی به دلیل نزدیکی امتیازات ، شور و هیجان خاصی در سالن مسابقات حکمفرما بود و در حالی که نتیجه 79 بر 76 بسود تیم ملی دختران ایران بود و در حالی که تنها یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، شاگردان الهه دارستانی با یک پاسکاری زیبا و در نهایت پرتاب 3 امتیازی موفقیت آمیز که تنها می توان از بازیکنان با تجربه  در این شرایط انتظارش را داشت، پیروزی را به ایران هدیه دادند تا دختران بسکتبالیست از سه بازی انجام گرفته، دارای دو پیروزی و یک شکست شوند.

در این بازی فاطمه آقازادگان و غزل ملکی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در کنار دیگر بازیکنان پایه گذار پیروزی برابر سریلانکا بودند تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله پلی اف شده و فردا برابر مالدویو قرار بگیرند.

الهه دارستانی- بسکتبال- دختران زیر 16 سال

سرمربی تیم ملی دختران زیر 16 سال بسکتبال ایران بعد از بازی با سریلانکا در گفت و گو با فرتاک ورزشی گفت: خوشحالم که علی رغم فرصت کمی که جهت آمادگی برای حضور در این مسابقات داشتیم، توانستیم تا اینجای بازیها از بسکتبال دختران  ایران دفاع نماییم.

الهه دارستانی در ادامه افزود: بازی با سریلانکا تمام شد و آن را باید فرامو کنیم و از الان به بازی با مالدیو و نقاط ضهف و قوت آن می اندیشیم و امیدواریم همان طور که دیشب هم گفتم ، دختران بسکتبالیست احساس را کنار گذاشته و بازی خود را ارئه دهند تا بتوانیم پیروز میدان فردا باشیم و گامی دیگر در جهت معرفی پتانسیل های بسکتبال دختران ایران برداریم.

لازم به ذکر است در مرحله بعدی مسابقات آسیایی هندوستان، بازیها به صورت حذفی برگزار خواهد شد و تیم های ملی ایران و مالدیو فردا عصر ساعت 18 به مصاف هم می روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7ype

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الهه دارستانی: برای صعود به مرحله بعد ناچار به شکست سریلانکا هستیم/ دختران بسکتبالیست این شایستگی را دارند