تاریخ انتشار: 1396/03/29 22:01
کد خبر: 202370

ارزش هافبک تهاجمی مصری برای قرمزپوشان آنفیلد

لیورپول فاصله زیادی تا نهایی کردن قرارداد محمد صلاح ندارد.
ارزش هافبک تهاجمی مصری برای قرمزپوشان آنفیلد

 شاید بتوان همین حالا هم او را بازیکن لیورپول دانست. اگر قدرت متقاعد کردن مورینیو در کار نبود خیلی قبل‌تر او به لیورپول ملحق می‌شد. او زمانی که در حال رشد بود می‌توانست از بازل به آنفیلد برود. اما مورینیو با تلفن او را متقاعد کرد که انتخاب چلسی منطقی‌تر است.

آبی‌ها در ازای 12 میلیون پوند او را جذب کردند که این عالی بود. اما صلاح تنها یک سال بعد از پیوستن به تیم لندنی از آن جدا شد. حالا بعد از گذراندن دو فصل عالی در سری آ ایتالیا دوباره در حال بازگشت به لیگ جزیره است، این بار در آنفیلد. بعید هم هست که این بار انتقالش پایان ناخوشی داشته باشد.

در طول دو فصل و نیم گذشته لیورپول مدام صلاح را زیر نظر داشته است. او در تیم مورینیو تنها 6 بازی در ترکیب اصلی بود و شاید مو را متقاعد نکرده باشد که ارزش 12 میلیون را داشته، اما بلافاصله بعد از پیوستن به فیورنتینا توانست فصلی تاثیرگذار را تجربه کند. او در 7 بازی اول با لباس بنفش‌ها 6 گل زد.

او در ایتالیا انقدر خوب بود که وینچنزو مونتلا درباره‌اش گفته بود:«شخصیت صلاح را می‌دانستیم،‌اما انتظار نداشتیم انقدر زود تاثیرگذار شود. شاید فقط مسی بازی پا به توپش سریع‌تر از او باشد». تمجید خوبی بود، اما فقط مونتلا نبوده که از او تمجید کرده است.

در پایتخت ایتالیا او قدرتمند و قدرتمندتر شد. در هر دو دیدار فصل 16-2015 رم مقابل فیورنتینا دو گل تیمش را زد و با 14 گل زده فصل را به عنوان بهترین گلزن رم در آن فصل به پایان برد. فصل گذشته هم بهترین فصل صلاح بود. این بازیکن 25 ساله توانست تعداد گل‌های زده و پاس گل‌هایش را دو رقمی کند و به رم کمک کرد تا بیشترین امتیاز در دهه اخیر را کسب کند. در ماه فوریه وقتی در دیدار مقابل پالرمو که 5 بر صفر شد صلاح دو گل زد اسپالتی او را بازیکنی در سطح جهانی توصیف کرد و افراد کمی در ایتالیا هستند که با او موافق نباشند.

حالا او به لیگ برتر انگلیس باز خواهد گشت تا ثابت کند که چه توانایی‌هایی دارد. اگر شیب نمودار رشدش همین‌طور صعودی باشد مطمئنا چلسی در ادامه بیشتر هم خودش را سرزنش خواهد کرد که این بازیکن را از دست داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yb9vj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درگیری مورینیو و کلوپ در اواخر بازی منچستر و لیورپول+فیلم