تاریخ انتشار: 1396/04/02 20:46
کد خبر: 201370

بازیکن مازاد پرسپولیس: شرایطم طوری است که باید بازی کنم

رضا کرملاچعب به عنوان کاپیتان تیم ملی جوانان به پرسپولیس پیوست اما نتوانست خودش را نشان دهد و تقریبا تمام بازی‌های پرسپولیس را از روی نیمکت تماشا کرد.
بازیکن مازاد پرسپولیس: شرایطم طوری است که باید بازی کنم

 مهاجم جوان سرخپوشان در باره شرایط این روزهای خود با همشهری به گفت‌وگو پرداخت.

  •   این روزها تمرینات خودت را دنبال می‌کنی؟

خدا را شکر در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارم و بعد از پایان لیگ تمرینات اختصاصی انجام می‌دهم تا در فصل جدید آمادگی خوبی داشته باشم و پیش از آغاز تمرینات جدید بتوانم فرم بدنی خودم را حفظ کنم.

  •  شرایط تو با پرسپولیس به کجا رسید؟

من برای آینده‌ام با برانکو، طاهری و ترکاشوند صحبت کردم و در روزهای آینده تکلیف من مشخص خواهد شد و هنوز مشخص نیست که در پرسپولیس می‌مانم یا جدا می‌شوم.

  •   خودت دوست داری در پرسپولیس بمانی؟

من در پرسپولیس روزهای بسیار خوبی داشتم و توانستم به اولین قهرمانی خودم برسم و اگر به تیمی بروم ادعا می‌کنم از تیم قهرمان لیگ آمده‌ام و از طرفی از برانکو چیزهای زیادی یاد گرفتم اما باید ببینم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و همان طور که گفتم هر تصمیمی برانکو برای من بگیرد می‌پذیرم.

  •  اما اگر بمانی شاید بازی دوباره به تو نرسد.

این را هم به خوبی می‌دانم. من کم‌کم سنم در حال بالا رفتن است و شرایطم طوری است که باید بازی کنم و به همین دلیل با برانکو صحبت کردم و مطمئنا اگر او صلاح بداند فرصت بازی کردن به من نمی‌رسد آینده‌ام را در تیم دیگری جست‌وجو می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ybdbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از دروازه بان های مطمئن، تا خط حمله آتشین/ پرسپولیس مدل 96 هیچ چیز کم ندارد