تاریخ انتشار: 1396/03/24 11:45
کد خبر: 203770

منافی: امسال شرایط تراکتورسازی خاص است

مربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی امیدوار است که بازیکنان این تیم با درک شرایط موجود، قراردادشان را تمدید کنند.
منافی: امسال شرایط تراکتورسازی خاص است

جواد منافی درباره انتخابش به‌عنوان مربی تیم تراکتورسازی، اظهار داشت: امیدوارم امسال سال خوبی داشته باشیم. ما سال سختی پیش‌رو داریم، اما امیدوارم که بتوانیم سال خوبی را رقم بزنیم. همه می‌دانند چه سال سختی در انتظار تراکتورسازی است، اما همه باید کمک کنیم. از هواداران تا کادر فنی و مدیریت، همه باید در اختیار تیم باشیم تا تراکتورسازی به جایگاهی که لیاقتش را دارد، برسد.

وی افزود: مشکلی که ما الان با آن روبه‌رو هستیم، این است که هنوز با یک‌سری از بازیکنان اصلی که قراردادشان تمام شده است، نتوانستیم تمدید کنیم. انتظار این است که با کمک هواداران و بازیکنان، سال خوبی را برای مردم آذربایجان رقم بزنیم.

«خالد شفیعی یکی از بازیکنانی است که قرارداد ندارد و باشگاه صحبت‌هایی با او انجام داده تا قراردادش را تمدید کند»، مربی تیم تراکتورسازی با بیان این جمله، یادآور شد: باید همه وضعیت موجود را درک و به باشگاه کمک کنند و به‌نوعی با باشگاه راه بیایند. امیدوارم یکی دو نفری که قرارداد ندارند هم قراردادشان را تمدید کنند، چون امسال شرایط برای ما کاملاً خاص است. ما در لیگ قهرمانان آسیا هم باید به میدان برویم که امیدوارم بازیکنان همه این شرایط را درک کنند.

منافی در پاسخ به این سؤال که چرا پروسه معرفی او و دو دستیار دیگر گل‌محمدی طولانی شد، گفت: مشکل خاصی نبود. ما صحبت‌ها را از قبل با آقای گل‌محمدی انجام داده بودیم. باید زمان می‌گذشت تا شرایط مهیا شود و همه دستیاران به‌صورت یک‌جا معرفی شوند. پروسه انتخاب دستیاران به‌ همین خاطر کمی طول کشید، وگرنه مشکل خاصی نبود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ybwym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال ماندن مدافع تراکتور زیاد شد