تاریخ انتشار: 1395/12/23 17:34
کد خبر: 223246

ژکو: جالوروسی اعتماد به نفس خود را از دست داده بود

مهاجم بوسنیایی رم معتقد است نتایج اخیر این تیم باعث شده تا آنها اعتماد به نفس‌شان را از دست بدهند.
ژکو: جالوروسی اعتماد به نفس خود را از دست داده بود

 ‌به نقل از مدیاست، رم شب گذشته (یکشنبه) در هفته‌ بیست و هشتم لیگ ایتالیا در زمین پالرمو به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به برتری دست یابد تا جایگاهش در رده دوم جدول رده‌بندی تثبیت شود.

با این حال شکست‌های اخیر برابر لیون در لیگ اروپا، ناپولی در لیگ و لاتزیو در کوپا ایتالیا کام این تیم را تلخ کرده است. ادین ژکو که بهترین گلزن جالوروسی است، در ارزیابی خود از شرایط این تیم گفت: متاسفانه باخت‌های اخیر باعث شده است تیم از نظر اعتماد به نفس افت کند. هفته گذشته به هیچ وجه برای ما خوب پیش نرفت. به همین خاطر برد برابر پالرمو اهمیت زیادی برای ما داشت. خوشحال شدم در این بازی مربی به بازیکنانی بازی داد که کمتر در طول فصل بازی می‌کردند و امروز توانستند عملکرد خوب خودشان را نشان بدهند.

او درباره شانس آقای گلی و قهرمانی رم در این فصل نیز گفت: باخت‌های اخیر انگیزه تیم را کم کردند. امیدوارم برد برابر پالرمو روحیه تیم را بالا برده باشد. درباره آقای گلی نیز باید بگویم مهاجمان خیلی خوبی در لیگ ایتالیا حضور دارند. البته به رقابت فردی فکر نمی‌کنم و تنها امیدوارم تیمم نتیجه بگیرد. از اکنون باید به فکر بازی با لیون در لیگ اروپا باشیم تا شکست بازی رفت را جبران کنیم و به مرحله بعد برسیم.

رم باید پنجشنبه در لیگ اروپا دیدار برگشت برابر لیون فرانسه را برگزار کند که در بازی رفت با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrode

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


"ژکو بهترین مهاجم ایتالیا است"