تاریخ انتشار: 1395/09/01 17:27
گزارش:
کد خبر: 247870

2 هفته و 3 بازی سرنوشت ساز برای بارسلونا

بارسلونا در لالیگا و پس از تساوی خانگی مقابل مالاگا، اوضاع چندان خوبی در مقایسه با رئال مادرید ندارد.
2 هفته و 3 بازی سرنوشت ساز برای بارسلونا

به گزارش فرتاک ورزشی، تساوی بدون گل مقابل مالاگا با برد رئال در زمین اتلتیکو همراه شد تا فاصله آبی اناری ها با رئال مادرید صدرنشین به 4 امتیاز افزایش یابد. کمتر کسی تصور می کرد که بارسا حتی در غیاب مسی و سوارز نتواند از پس مالاگا بر بیاید و در سوی دیگر، رئال بتواند در زمین اتلتیکو سه گل به این تیم بزند.

2 هفته و 3 بازی سرنوشت ساز برای بارسلونا

آبی اناری ها حالا خود را برای مصاف با سلتیک در لیگ قهرمانان مهیا می کنند. بارسا فعلا با کسب 9 امتیاز، صدرنشین گروه C است و این تیم را سیتی با 7 و گلادباخ با 4 امتیاز تعقیب می کنند.

بارسا قصد دارد با کسب پیروزی در زمین سلتیک(چهارشنیه آتی) صدرنشینی خود را تداوم بخشیده و صعودش به یک هشتم نهایی را قطعی کند. آبی اناری ها اگر سلتیک را شکست داده و سیتی نتواند از پس گلادباخ بر بیاید، قطعا به عنوان تیم اول راهی یک هشتم نهایی خواهند شد.

بارسلونا پس از بازی با سلتیک، یکشنبه آینده در آنوئتا، بازی حساسی مقابل سوسیداد پیش رو دارد. از سال 2010 تاکنون، بارسلونا 6 بار به زمین سوسیداد رفته، 5 بار شکست خورده و یک تساوی کسب کرده است. از سال 2007 نیز بارسا موفق به شکست سوسیداد در زمین این تیم نشده است.

همان روز، رئال یک بازی خانگی ساده مقابل خیخون پیش رو دارد و لغزش بارسا ممکن است فاصله این تیم با رئال را افزایش دهد.

پس از بازی با سوسیداد، ال کلاسیکو از راه خواهد رسید. 13 آذر در نوکمپ، بارسا میزبان رئال خواهد بود و اگر موفق به کسب پیروزی نشود، مسیر رئال برای ادامه صدرنشینی اش را هموارتر خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywege

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب بارسلونا برای بازس مقابل مالاگا مشخص شد