تاریخ انتشار: 1403/01/07 12:59
کد خبر: 1271825

دقیقی به دنبال رکوردشکنی در سال جدید

سرمربی شمس آذر سال ۱۴۰۲ را با کسب ۱۳ پیروزی به پایان رساند و اکنون چشم به تکرار موفقیت در سال جدید دوخته است.
دقیقی به دنبال رکوردشکنی در سال جدید

به گزارش فرتاک ورزشی

سال گذشته با اتفاقات شیرینی برای سعید دقیقی همراه بود. تیم او با ثبت آمارهای خیره‌کننده در لیگ دسته اول، خیلی زود ضمن قهرمانی در این رقابت‌ها سهمیه صعود به لیگ برتر را هم از آن خود کرد تا این مربی جوان و جاه‌طلب با استارتی جالب توجه کار را دنبال کند.

حضور در لیگ برتر اما با تمام حواشی و مشکلاتی که برای او و تیمش همراه بود اما با نتایج گاها جذاب نیز همراه بود؛ کسر ۳ امتیاز در شروع فصل هرچند نگاه بدبینانه‌ای علیه شمس آذر شکل داده بود تا آنها را گزینه اصلی سقوط بنامند اما در ادامه با نتایجی همراه شد که باعث تحسین کارشناسان نیز شد.

پیروزی‌های بزرگ و جاه طلبانه مقابل تیم‌های مس رفسنجان، تراکتور، فولاد خوزستان، سپاهان، ملوان بندرانزلی ، نساجی، آلومینیوم و … در کنار متوقف کردن استقلال، آنها را به عنوان پدیده این فصل معرفی کرد.

سعید دقیقی سال ۱۴۰۲ را با کسب ۱۳ پیروزی، ۹ شکست و ۸ تساوی به پایان رساند تا با میانگین ۱.۵۴ امتیاز در هر بازی، میل به پیروزی و نتیجه گیری را به نمایش بگذارد. سرمربی شمس آذر اما نشان داده که انگیزه زیادی برای اتفاقاتی بهتر در آینده دارد و باید منتظر سال جدید و نتایج او ماند و دید آیا قادر خواهد بود در چالش لیگ برتر نیز موفقیت‌های خود و تیمش را تکرار کند یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nqq7

آخرین اخبار