تاریخ انتشار: 1402/12/02 10:19
کد خبر: 1267798

تارتار: تاکنون تیم‌های ملوان و استقلال بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: توانایی این تیم بسیار بالاست و به همین دلیل تیم استقلال در مقابل ملوان بازی سختی را پیش رو خواهد داشت.
تارتار: تاکنون تیم‌های ملوان و استقلال بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند

مهدی تارتار روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملوان و استقلال تهران در بندرانزلی اظهار کرد: استقلال، تیم قابل احترامی است و تاکنون نیز روند خوبی را طی کرده است؛ کادرفنی باهوشی هم دارد اما به طور حتم در مقابل ملوان کار راحتی نخواهند داشت.

وی افزود: امیدواریم که هواداران هر ۲ تیم بازی خوبی را شاهد باشند؛ به طور حتم به دلیل جایگاه ۲ تیم در جدول رده بندی، بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و از سوی دیگر، تاکنون نیز تیم‌های ملوان و استقلال تهران بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: برای دیدار با استقلال تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و همه بازیکنان آماده دیدار مقابل این تیم هستند؛ به همین دلیل یکی از مشکلات، انتخاب ۱۱ بازیکن است و این امر یک چالش بسیار شیرین برای کادرفنی است که بخواهد ۱۱ بازیکن را انتخاب کند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه کرد: به همین دلیل بازیکنان جدید ملوان کار سختی برای ورود به ترکیب این تیم خواهند داشت و این بازیکنان باید تلاش کنند تا در ترکیب ثابت قرار گیرند و از سوی دیگر با تمریناتی که انجام دادیم و انگیزه‌ای که بازیکنان دارند، فردا روز سختی را برای استقلال رقم خواهیم زد.

تارتار بیان کرد: همه بازیکنان را در دیدار برابر استقلال در اختیار داریم؛ اما من به بازیکنان جدید گفتم که باید بهتر از بازیکنان دیگر باشند تا در این تیم بازی کنند و بازیکنان ما خوشبختانه در نیم فصل نخست خوب کار کردند که در شرایط مساوی، بازی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کارشناسی انتظار نداشت که تیم ملوان دردور رفت چنین نتایجی را کسب کند؛ اما خوشبختانه توانایی بازیکنان ما بسیار بالاست و نتایج بسیار خوبی را رقم زدیم و امیدوارم که این روند همچنان تا پایان فصل ادامه یابد اما نباید دچار غرور شویم.

تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال تهران از ساعت ۱۷:۳۰ فردا(پنجشنبه) در هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند.

در جدول رده‌بندی این مسابقات، تیم فوتبال استقلال تهران با کسب ۳۵ امتیاز در رتبه نخست و تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۲۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77j8le

آخرین اخبار