تاریخ انتشار: 1402/12/01 06:53
کد خبر: 1267703

سورپرایز جذاب سرمربی رم برای سردار آزمون

سرمربی رم ایتالیا نشان داده که علاقه بسیار زیادی به سردار آزمون دارد.
سورپرایز جذاب سرمربی رم برای سردار آزمون

بعد از اینکه دنیله دِروسی به عنوان سرمربی جدید رم انتخاب شد گمانه‌زنی‌ها در رابطه با احتمال جدایی سردار آزمون از این تیم اوج گرفت. خیلی‌ها فکر می‌کردند که دِروسی ترجیح می‌دهد آندره‌آ بلوتی را در ترکیب خود حفظ کند اما دقیقاً برعکس این اتفاق رخ داد.

وقتی شایعات درباره علاقه دو باشگاه اسپانیایی رئال بتیس و سویا به سردار آزمون اوج گرفت سرمربی ایتالیایی رم به مسئولان این باشگاه صراحتاً اعلام کرد که نباید به این موضوع اصلاً فکر کنند چرا که او به ستاره ایرانی احتیاج دارد.

سردار البته در ابتدای حضور دِروسی در رم نتوانست زیر نظر او کار کند چراکه حدود یک ماهی در اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت‌های آسیا حضور داشت. با این حال بلافاصله بعد از بازگشت به رم او در لیست جالوروسی برای دیدار حساس با اینتر قرار گرفت و حتی چند دقیقه‌ای هم در این مسابقه به میدان رفت تا مشخص شود که اخبار درباره علاقه دِروسی به او حقیقت دارد.

سرمربی رم اخیرا هم به شکل صریح اعلام کرد که با اضافه شدن سردار باید بیشتر به روملو لوکاکو استراحت بدهد. این اتفاق در بازی هفته قبل رم در لیگ اروپا مقابل فاینورد رخ نداد و مهاجم ایرانی به شکل کامل نیمکت‌نشین بود اما مطابق پیش‌بینی آزمون در دیدار یکشنبه برابر فروزینونه در ترکیب اصلی قرار گرفت و اتفاقا با گل و نمایش خوبش پاسخ اعتماد دِروسی را داد.

در واقع به نظر می‌رسد هر چه بیشتر می‌گذرد اعتماد دِروسی به سردار نیز افزایش پیدا می‌کند و حالا شاید این سرمربی ایتالیایی خیلی زود مزد درخشش او مقابل فروزینونه را بدهد. حالا این احتمال که سردار با توجه به نمایش اخیرش، در بازی برگشت مقابل فاینورد در ترکیب اصلی رم قرار بگیرد اوج گرفته است. دِروسی از ترکیب او و لوکاکو جواب گرفته و شاید پنجشنبه شب باز هم زوج سردار و مهاجم بلژیکی را در ترکیب رم ببینیم. سرمربی جالوروسی به سردار آماده باش داده که حتی اگر در ترکیب اصلی هم نباشد، گزینه اصلی او برای ورود به زمین به عنوان یار تعویضی خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkdpw

آخرین اخبار