تاریخ انتشار: 1402/09/01 11:49
کد خبر: 1261678

مورینیو: مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد نداشته‌ام/ موضوع توتی به خودش و باشگاه مربوط است

سرمربی تیم فوتبال رُم خبر اخیر رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر مذاکره‌اش با جالوروسی برای افزایش مدت قرارداد خود با این تیم را رد کرد.
مورینیو: مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد نداشته‌ام/ موضوع توتی به خودش و باشگاه مربوط است

برخلاف خبرهایی که از ابتدای فصل تا کنون درباره آینده ژوزه مورینیو منتشر و در برخی از آنها به قطعی بودن تمدید قرارداد مربی پرتغالی با جالوروسی اشاره شده، آقای خاص نه تنها هیچ مذاکره‌ای با کارفرمایان خود برای تمدید قرارداد نداشته بلکه حتی نمی‌داند که می‌خواهد در این تیم بماند.

مورینیو در دو فصلی که هدایت رم را برعهده داشت، با این تیم قهرمان لیگ کنفرانس اروپا و نایب قهرمان لیگ اروپا شده و همین موضوع هم سبب ایجاد انتظاراتی برای تمدید قرارداد او از سوی باشگاه شده است. خود او اما به سبب محدودیت‌های موجود برای رم به سبب توافق باشگاه با یوفا در مورد نقض قانون بازی جوانمردانه مالی، نگران است که نتواند ابزار لازم برای اجرایی کردن پروژه‌‌اش را به دست آورد.

مورینیو درباره آینده‌اش و اینکه آیا قصد تمدید قرارداد با رم را دارد گفت: من با فردکین‌ها (خانواده آمریکایی مالک باشگاه) صحبتی داشته‌ام اما موضوع آن تمدید قرارداد نبوده است. آخرین باری که من با دَن فردکین صحبت کردم، پس از دربی بود که 10 دقیقه تلفنی حرف زدیم. هفته پیش هم با رایان (دیگر عضو خانواده) صحبت کردم.

قرارداد مورینیو با رم تا پایان فصل اعتبار دارد. او در پاسخ به این سؤال که آیا خودش قصد ماندن دارد یا نه، اظهار داشت: نمی‌دانم.

آقای خاص با اشاره به افتخاراتی که با رم کسب کرده است، افزود: در تاریخ رم این اولین بار است که باشگاه دو سال متوالی به فینال رقابت‌های اروپایی می‌رسد. پس خودتان ببینید که ما چه کار سختی را انجام داده‌ایم. فقط بعضی تیم‌های افسانه‌ای بوده‌اند که توانسته‌اند سه سال پیاپی در فینال رقابت‌های اروپایی حضور داشته باشند. با این حال من می‌گویم که رم می‌خواهد شانس خود برای تکرار این افتخار را امتحان کند.

اخیراً گزارش‌هایی درباره مذاکره باشگاه رم با اسطوره و کاپیتان سابقش، فرانچسکو توتی برای بازگشت به این باشگاه برای ایفای نقش به عنوان یک مدیر منتشر شده است. مورینیو در این باره هم گفت: توتی در تاریخ باشگاه رم نفر اول است. من دلیل سؤالی که می‌پرسید را می‌فهمم اما باید به شیوه‌ای دفاعی جواب‌تان را بدهم؛ خب هر چه نباشد من به دفاعی چیدن تیم‌هایم معروف هستم، حالا هرچقدر هم که تیم‌هایم گل بزنند. اگر نظر من مرا بخواهید، می‌گویم واقعاً دوست دارم که توتی به رم برگردد اما این مسئله، چیزی میان خود او و باشگاه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbo5qd

آخرین اخبار