تاریخ انتشار: 1402/11/12 18:21
کد خبر: 1266806

گزینه جدید برای سرمربی بارسا از لیگ عربستان

بارسلونا در ادامه تلاش‌هایش برای جستجوی جانشین ژاوی به لیگ عربستان سعودی رسیده است.
گزینه جدید برای سرمربی بارسا از لیگ عربستان

بارسلونا تا پایان فصل فرصت دارد برای ژاوی هرناندز جانشینی پیدا کند. او در نشست خبری پس از شکست ۵-۳ برابر ویارئال اعلام کرد که پایان فصل از آبی‌اناری‌ها جدا می‌شود.

حالا نه‌تنها بارسلونا، بلکه رسانه‌ها نیز گزینه‌های محتمل از نظر باشگاه برای سرمربی‌گری در فصل آینده را مطرح می‌کنند. تاکنون روز به روز به گزینه‌های قبلی افزوده شده است و این نشان می‌دهد که بارسا حساسیت بالایی بر روی انتخاب سرمربی آینده تیمش دارد.

1985814

کادناسر گزارش داده است که یکی از گزینه‌های جدید خوان لاپورتا، دارای یک بند ویژه برای تیم‌های اروپایی است و اگر بارسا برای جذب او اقدام کند کار نسبتا راحتی دارد.

گفته می‌شود لاپورتا به مارسلو گایاردو، سرمربی سابق ریورپلاته و فعلی الاتحاد، علاقه دارد. رئیس بارسا در گذشته هم قصد داشت او را به‌عنوان سرمربی تیم انتخاب کند اما درنهایت دو طرف به توافق نرسیدند.

گایاردو از شغلش در عربستان راضی است اما مشتاق به کار در اروپاست و اگر پیشنهادی از راه برسد به شکل جدی به آن فکر می‌کند. او یک بند آزادسازی ویژه در قراردادش دارد که مختص تیم‌های اروپایی است و بارسلونا می‌تواند از این برگ برنده استفاده کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bboknv

آخرین اخبار