تاریخ انتشار: 1402/09/12 19:25
شیک در اولین ضربه آلونسو را نجات داد
کد خبر: 1262678

بایر 1- دورتموند 1، خط پیروزی لورکوزن شکست!

خط پیروزی بایرلورکوزن پس از 14 برد متوالی به پایان رسید. در تساوی 1-1 مقابل بوروسیا دورتموند، شیک به عنوان ژوکر تیمش را نجات داد.
بایر 1- دورتموند 1، خط پیروزی لورکوزن شکست!

در بازی هفته سیزدهم بوندس‌لیگا تیم‌های بایرلورکوزن و دورتموند از ساعت 20 در بای آرنا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

این بازی در هوای برفی برگزار شد. دو تیم در ابتدا بازی را متعادل دنبال می‌کردند و فلوریان ویرتز در دقیقه 2 به دروازه دورتموند نزدیک شد که شانس گلزنی او به دلیل حضور در موقعیت آفساید از دست رفت.

تنها 2 دقیقه پس از این موقعیت، دورتموند موفق به گلزنی شد. یولیان ریرسون روی پاس دیدنی نیکلاس فولکروگ که در محوطه جریمه پشت به دروازه حریف بود، با ضربه زمینی پای چپ توپ را وارد دروازه حریف کرد.

 

1961988

ویکتور بونیفیس در دقیقه 15 به دروازه دورتموند نزدیک شد و پس از دریافت پاس الکس‌ گریمالدو به گلزنی نزدیک بود که پرچم کمک داور برای دومین بار بالا آمد و او ناکام ماند. بونیفیس یک دقیقه بعد دوباره درگیری آفسایدگیری دقیق دورتموند شد و ناکام ماند.

دقیقه 37 روی ارسال فلوریان ویترس، بونیفیس موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر او در محوطه جریمه از بالای عبور کرد و به بیرون رفت.

ویرتس در دقیقه 45 موفق شد دروازه دورتموند را با ضربه‌ای دیدنی باز کند، اما او به دلیل دریافت توپ در موقعیت آفساید این گل با بررسی VAR مردود شد تا میزبان با شکست به رختکن برود.

لورکوزن از ابتدای نیمه دوم برای جبران گل خورده وارد بازی شد و ضربه خطرناک جرمی فریمپونگ دقیقه 47 خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. دو دقیقه بعد ضربه پرقدرت گریمالدو دقیقا از کنار همه تیرک عبور کرد و وارد دروازه نشد.

گریمالدو دقیقه 62 با ارسال ویرتس فرصت خوبی داشت اما ضربه او باز هم خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد. لورکوزن به اندازه‌ای برای گل تساوی تلاش کرد که دقیقه 79 بالاخره آن را به ثمر رساند.

1961989

پاتریک شیک تنها چند دقیقه پس از تعویض و ورود به زمین، پاس رو به جلو در محوطه جریمه را کنترل کرد و آن را به دهانه دروازه فرستاد تا بونیفیس بدون دخالت مدافعان و دروازه‌‌بان آن را به گل تبدیل کند.

پس از گل تساوی لورکوزن فشار برای گل برتری را روی دروازه دورتموند افزایش داد اما بیشتر از خلق موقعیت خطرناک، بازیکنان در جریان بازی بعد از خطاهای معمولی چند درگیری با هم داشتند.

جدی‌ترین موقعیت لحظات پایانی بازی روی ارسال به محوطه جریمه برای فولکروگ شکل گرفت که ضربه سر شیرجه‌ای او بدون دقت با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت و بازی با تساوی به پایان رسید.

لورکوزن با این تساوی 35 امتیازی شد و در صدر جدول حضور دارد. دورتموند 25 امتیازی هم رده پنجم را در اختیار دارد. دورتموند در صورتی که امشب موفق به برد می‌شد، اولین شکست فصل تیم تحت هدایت ژابی آلونسو را رقم می‌زد اما او و شاگردانش تا پایان هفته سیزدهم همچنان شکست ناپذیر هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbopbv

آخرین اخبار