تاریخ انتشار: 1402/09/29 20:26
کد خبر: 1264408

بارسلونا 3-2 آلمریا: فرار از بحران به لطف قعرنشین لالیگا

بارسلونا موفق شد در هفته هجدهم رقابت های لالیگا آلمریا را در خانه 3-2 شکست بدهد.
بارسلونا 3-2 آلمریا: فرار از بحران به لطف قعرنشین لالیگا

به گزارش فرتاک ورزشی

 بارسلونا در هفته هجدهم لالیگا در خانه به مصاف آلمریا رفتو بعد از چند نتیجه ضعیف پی در پی موفق شد در برار قعرنشین لیگ، که تا کنون بعد از 18 مسابقه موفق به کسب یک برد هم نبوده‌ است، در ورزشگاه مونت خوئیک به نوار پیروزی برگردند.

بازی در نیمه اول بسیار جذاب و نفسگیر دنبال شد و در دقیقه ششم بازی بارسا می توانست روی  صربه سر سرخی روبرتو روی شربه کرنر به گل برسد که توپ را دروازه بان آلمریا مهار کرد.

در ادامه بازی با سرعت بالا و بسیار نفسگیر دنبال شد و هر دو تیم موفق شدند موقعیت هایی را روی دروازه های یکدیگر خلق کنند که با بی دقتی مهاجمان در صربات آخر به گل تبدیل نشدند.

1969331

در دقیقه 33، بارسلونا صاحب یک ضربه کرنر شد که ایلکای گوندوگان آن را به روی دروازه ارسال کرد و رونالد آرئوخو موفق شد ضربه سر را به سمت دروازه آلمریا بفرستد، اما دروازه بان آلمریا این توپ را هم دفع کرد. توپ در ریباند به زیر پای رافیتیا افتاد و این ستاره هم بدون درنگ از محوطه شش قدم موفق شد دروازه حریف را باز کند و بارسا را به گل اول خود برساند.

1969329

دو دقیقه بعد لواندوفسکی می توانست با یک شوت پای چپ در محوطه جریمه تیمش را با دوگل پیش بیاندازد اما با وجود ضربه دقیق و خوب او از فاصله نزدیک به دروازه، دروازه بان آلمریا با یک سیو دیدنی لوا را ناکام گذاشت.

1969327

در دقیقه 41، سرخیو آریباس، توپ خوبی را روی دفع ناموفق رونالد آرئوخو برای لئو بابتیستا ارسال کرد و بابتیستا موفق شد از سد آرئوخو بگذرد و به محوطه جریمه بارسا نفوذ کند و دروازه اینیاکی پنیا را باز کند. این گل اول توسط کمک داور آفساید اعلام شد اما بعد از بازبینی صحنه در VAR این گل سالم اعلام شد تا بارسلونا گل اول را روی اشتباه آرئوخو در دفع توپ و آفسایدگیری دریافت کند.

در نیمه دوم بازی به همین شکل نیمه اول پر هیجان و جذاب دنبال شد.

1969328

1969333

در دقیقه 60، بالده با مدافع حریف بر سر توپ درگیر بودند و توپ از کنار دروازه آلمریا به بیرون رفت که داور به اشتباه آن را با ضربه پای مدافع میهمان تشخیص داد و کرنر را به سود بارسا اعلام کرد. رافینیا، زننده گل اول بارسلونا برای زدن ضربه کرنر رفت و آن را به محوطه شش قدم ارسال کرد و سرخی روبرتو بالاتر از مدافعان آلمریا که امشب شدیدا روی ارسال ها ضعف نشان دادند، موفق شد ضربه سر را بزند و تیمش را به گل دوم برساند تا بارسا به لطف این کرنر بادآورده و اشتباه و صعف شدید دفاع آلرمیا روی توپ های بلند یکبار دیگر پیش بیفتد.

آلمریا در دقیقه 71، یکبار دیگر بازی را مساوی کرد. آریباس یک ضربه آزاد را به روی دروازه فرستاد. پنیا و آرئوخو هر دو به سمت توپ رفتند و با یکدیگر برخورد کردند و دروازه بان بارسا توپ را رها کرد به درست به زیر پای ادگار گونزالز افتاد و او هم بی درنگ دروازه را باز کرد.

1969330

در دقیقه 83 سرخی روبرتو کاپیتان بارسلونا، یکبار دیگر تیمش را پیش انداخت. لواندوفسکی توپی را به زیبای به پشت خط دفاع آلمریا فرستاد و سرخی روبرتو با سرعت به داخل نفوذ کرد و با کنترل توپی دیدنی توپ را به تور دروازه ماکسیمیلیانو کوبید و دوباره تیمش را پیش انداخت.

بازی با همین نتیجه 3-2 به اتمام رسید  و بارسلونا موفق شد از جایگاه سومی خود محافظت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/emzem9

آخرین اخبار