تاریخ انتشار: 1402/10/03 08:45
کد خبر: 1264608

سردار آزمون مطرح‌ترین ستاره گروه C جام ملت‌های آسیا

سایت خبری الجزیره قطر در گزارشی به ستاره های تیم های حاضر در گروه C جام ملت های آسیا پرداخت و از سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نام برد.
سردار آزمون مطرح‌ترین ستاره گروه C جام ملت‌های آسیا

جام ملت‌های فوتبال آسیا از تاریخ ۲۲ دی و به میزبانی کشور قطر برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در گروه C این رقابت‌ها با تیم‌های ملی امارات متحده عربی، فلسطین و هنگ کنگ همگروه است. در همین رابطه سایت خبری الجزیره قطر به بررسی ستاره‌های حاضر در تیم‌های گروه C پرداخته و از سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران نام برده است.

سایت الجزیره قطر در مطلب خود آورده است: سردار آزمون بازیکن ۲۸ ساله تیم ملی ایران یکی از بازیکنان مستعد به شمار می‌رود و ایرانی‌ها روی این بازیکن سرمایه گذاری‌های زیادی کرده‌اند. مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا لقب «مسی ایرانی» را به یدک می‌کشد زیرا او با حضور در زمین بازی علاوه بر اینکه به روند گلزنی تیمش کمک می‌کند، با پاس‌هایی که برای هم تیمی‌های خود فراهم می‌کند آنها را نیز در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد.

ارزش این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت ۱۲ میلیون یورو است و ژوزه مورنیو درباره آزمون گفته است: سردار از آن دسته بازیکنانی است که من دوست دارم. او کیفیت استثنایی دارد و می‌تواند پیشرفت کند.

مهاجم سابق تیم بایرلورکوزن، ۱۱ بازی برای رم انجام داده و در دیدار برابر لچه توانست برای تیم خود گلزنی کند. آزمون سابقه بازی در تیم‌های زنیت سن پترزبورگ، روبین کازان و روستوف روسیه را در کارنامه خود دارد و با ۷۵ بازی برای تیم ملی ایران ۴۹ گل به ثمر رسانده است.

سردار آزمون مطرح‌ترین ستاره گروه C جام ملت‌های آسیا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/emzevy

آخرین اخبار