تاریخ انتشار: 1402/06/08 17:42
ملوان یا شمس آذر، مقصد رضایی کجا است؟
کد خبر: 373

چند ساعت تا جدایی رسمی دروازه‌بان استقلال

دروازه‌بان استقلال تا ساعات آینده به طور رسمی از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.
چند ساعت تا جدایی رسمی دروازه‌بان استقلال

علیرضا رضایی یکی از بازیکنانی بوده که در همه روزهای نقل و انتقالات تابستانی بحث‌های زیادی درباره او وجود داشت. گلر محبوب فرهاد مجیدی در استقلال که هر بار در ترکیب این تیم قرار گرفته، نمایش خوبی داشته و همین مسئله سبب شده از او به عنوان یک دروازه‌بان آینده دار یاد شود، در همه ایام گذشته در کشمکش با مدیران باشگاه استقلال بود.

استقلالی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی علاوه بر تمدید قرارداد با سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی گلر جوان هوادار را نیز به خدمت گرفتند. جواد نکونام قصد داشت در خط دروازه یک گلر بزرگسال بیشتر نداشته باشد و جذب خالدآبادی هم به همین دلیل صورت گرفت. با این حال نکونام انتظار داشت سینا سعیدی فر هم در جمع آبی پوشان بماند اما او از مدیران باشگاه رضایتنامه‌اش را گرفت و جدا شد!

در این شرایط علیرضا رضایی نیز از ابتدا مشخص بود که جزو نفراتی است که استقلال را ترک می‌کند و حالا در فاصله چند ساعت تا پایان زمان قانونی نقل و انتقالات تابستانی به نظر می‌رسد این گلر 24 ساله هم با فسخ رسمی قراردادش از جمع شاگردان نکونام جدا شود.

رضایی مدت‌ها است در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کند و جدایی‌اش حتمی بود اما درباره نحوه جدایی به صورت قطعی یا قرضی با باشگاه توافق نکرد. با این حال استقلالی‌ها برای آنکه لیست بزرگسال خود را خالی کنند، باید با رضایی درباره جدایی توافق کنند و به نظر می‌رسد امروز و تا ساعات آینده چنین اتفاقی را شاهد باشیم.

علیرضا رضایی

دو تیم ملوان انزلی و شمس آذر قزوین اصلی‌ترین مشتریان علیرضا رضایی در این پنجره بوده‌اند؛ رضایی در گذشته با مهدی تارتار در پیکان سابقه همکاری دارد و از همان دوران نامش در فوتبال ایران سر زبان‌ها افتاد و احتمال پیوستنش به ملوان وجود داشت. از سوی دیگر سعید دقیقی سرمربی شمس آذر نیز به بازی رضایی علاقه دارد و با وجود جذب سینا سعیدی فر اما بدش نمی‌آید رضایی را نیز در پست دروازه به جمع نفراتش اضافه و خط دروازه خود را تقویت کند.

باید منتظر ماند و دید طی ساعات آینده چه اتفاقاتی را درباره این گلر آینده دار شاهد هستیم و در نهایت رضایی با پیراهن چه تیمی وارد لیگ بیست و سوم می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/g36lz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و یک ماجرای عجیب با دروازه‌بان جوان؛ توافق برای جدایی حاصل نشد