تاریخ انتشار: 1402/06/07 13:32
کد خبر: 449

مهدی طارمی به سیم آخر زد : هشدار به باشگاه پورتو

در کشمکش انتقال مهدی طارمی به تیم میلان این بازیکن در مصاف با تیم سابقش یعنی ریوآوه نمایش ضعیفی داشت تا جایی که دردقیقه 78 بازی تعویض شد.
مهدی طارمی به سیم آخر زد : هشدار به باشگاه پورتو

پورتو در مصاف با ریوآوه در هفته ی چهارم لیگ برتر پرتغال با شکست فاصله ای نداشت و می رفت که با نتیجه یک بر صفر بدون امتیاز میدان را ترک کند اما در وقت اضافه دو گل به ثمر رساند و به سه امتیاز بازی دست پیدا کرد. مهدی طارمی اگر چه در دقایق ابتدایی بازی گل زد و داور آنرا مردود اعلام کرد اما در جریان بازی آن مهدی طارمی همیشگی نبود و سرمربی پورتو در فاصله ۱۲ مانده به پایان وقت قانونی بازی او را تعویض کرد. بعد ازاین تعوض روند بازی پورتو در فاز تهاجمی بهتر شد تا جایی که در وقت های اضافه دو گل زد و از شکست پیروزی ساخت.

این نمایش نشان داد دل مهدی طارمی با ماندن در پورتو نیست و دوست دارد با ترک این تیم راهی میلان شود. گیر اصلی حضور او در این تیم اختلاف مالی پورتو با میلان است. میلان برای خرید مهدی طارمی حاضر به هزینه ۱۵ میلیون یورو است اما پورتو ۳۰ میلیون یورو می خواهد. این اختلاف باعث شده که مهدی طارمی این روزها از نظر روحی و روانی در شرایط ایده آلی نباشد.

مهدی طارمی آخرین فصل حضور خود را در پورتو سپری می کند و اگر رضایتنامه او برای میلان صادر نشود، آخر فصل به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم جدید خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/g36m74

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای خرید مهدی طارمی؛ چرا تیمی ۲۰ میلیون یورو نمی‌دهد؟