تاریخ انتشار: 1402/06/06 15:15
کد خبر: 511

کلهر: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است/ زاهدی گل نزند جایگاهش را از دست می‌دهد

بازیکن پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد تساوی خانگی مقابل ذوب‌آهن خیلی نگران‌کننده نیست و همچنان شاگردان گل‌محمدی شانس اول قهرمانی خواهند بود.
کلهر: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است/ زاهدی گل نزند جایگاهش را از دست می‌دهد

محمود کلهر درباره تساوی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن از ابتدا برای نباختن به آزادی آمده بود و ما بازی یکطرفه‌ای را از شروع مسابقه شاهد بودیم. ذوب‌آهن با تعداد نفرات زیادی در عقب زمین خود سعی می‌کرد هیچ راه نفوذی به خط هافبک و حمله پرسپولیس ندهد و در واقع راه‌های نفوذ به دروازه برای سرخپوشان بسته شده بود. در این میان با گل اشتباهی هم که بیرانوند دریافت کرد کار برای پرسپولیس سخت‌تر شد. بعد از گل ذوب‌آهن خیلی بسته‌تر به بازی ادامه داد و سعی کرد از برتری‌اش استفاده کند و تا دقایق آخر بازی هم تقریباً موفق بود.

وی ادامه داد: نکته مهم بازی با ذوب‌آهن به نظر من، سردرگمی و اشتباهات سروش رفیعی بود. این بازیکن در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشته است و به نوعی در بازی رو به جلوی پرسپولیس تأثیرگذار بوده اما مقابل ذوب‌آهن خیلی آماده نبود و نتیجه‌اش هم گل به خودی بود که به اشتباه وارد دروازه پرسپولیس کرد. یحیی برای تعویض او در نیمه دوم تصمیم درستی گرفت، چون فکر می‌کنم سروش به لحاظ ذهنی آماده نبود و تمرکز لازم را نداشت.

«دو امتیازی که مقابل ذوب‌آهن از دست رفت، در ادامه مسابقات کار را برای سرخپوشان سخت نخواهد کرد، آنهم با توجه به آمادگی بالای سپاهان و صدرنشینی این تیم؟»، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال تصریح کرد: پرسپولیس بازیکنان خوبی در اختیار دارد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، در حال حاضر هم یاسین سلمانی به پرسپولیس آمده است و در صورتی که این بازیکن صد درصد آماده باشد قطعاً با توانایی که دارد می‌تواند بیشتر به پرسپولیس کمک کند. سلمانی از زمانی که به زمین آمد نمایش خوبی داشت و مؤثر بازی کرد. من هنوز هم می‌گویم که پرسپولیس در این فصل نیز شانس اول قهرمانی است و خیلی نباید نگران تساوی مقابل ذوب‌آهن باشیم.

کلهر در واکنش به این موضوع که پرسپولیس مشکل گلزنی دارد و در ترکیبش هم غیر از شهاب زاهدی مهاجمی در ترکیب ندارد، گفت: شهاب زاهدی در بازی‌های گذشته در خدمت تیم بوده، اما وظیفه اصلی مهاجم گلزنی است و زمانی که مهاجم گل نزند نمی‌توانیم بگوییم موفق بوده است. زاهدی مهاجم خوبی است و توانایی فنی بالایی دارد، ولی باید گل بزند، وگرنه در بازی‌های آینده ممکن است جایگاهش را از دست بدهد. به هر حال پرسپولیس بازی‌های حساس و سختی را پیش رو دارد و نیاز به مهاجمی دارد که گل بزند و به قول فوتبالی‌ها کار را برای این تیم در بیاورد.

وی در مورد برگزاری قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی پرسپولیس با النصر و الدحیل خاطر نشان کرد: شکی نیست که پرسپولیس در گروه سختی قرار گرفته است و با تیم‌هایی باید رقابت کند که سرمایه‌گذاری سنگینی انجام دادند و صد درصد آماده هستند. حضور بازیکنانی مانند رونالدو، مانه و ... قطعاً کیفیت این تیم را بالا برده است. الدحیل هم در سال‌های گذشته همیشه تیم قدرتمندی بوده است و کار سختی مقابل این دو تیم خواهیم داشت. البته خیلی راحت نباید از استقلال تاجیکستان عبور کنیم، قطعاً این تیم هم حرف‌هایی برای گفتن خواهند داشت. به نظر من پرسپولیس هم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و اگر نقاط ضعفش مانند مشکل گلزنی را برطرف کند می‌تواند مقابل رقبای قدرتمند خود در آسیا عملکرد مناسبی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/j3krx4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکاوی تقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس؛ هدفمند در دفاع، ضعیف در حمله