تاریخ انتشار: 1402/09/22 14:51
کد خبر: 1263634

اوزونیدیس: می‌خواستم ببینم بازیکنانم به خاطر شکست بازی قبلی ناراحت هستند

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: در بازی با صنعت نفت می‌خواستم ببینم بازیکنانم به خاطر باخت در دیدار قبلی ناراحت هستند.
اوزونیدیس: می‌خواستم ببینم بازیکنانم به خاطر شکست بازی قبلی ناراحت هستند

مارینوس اوزونیدیس پس از برتری یک بر صفر گل‌گهر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری، اظهار داشت: ۲ تیم نتیجه بدی در بازی قبلی گرفته بودند و برای همین نتیجه مسابقه خیلی مهم بود. به بازیکنانم گفته بودم می‌خواهم عکس العمل‌تان را نسبت به نتیجه بد بازی قبلی ببینیم. می‌خواهم ببینم که به خاطر آن شکست ناراحت هستید زیرا فکر می‌کنیم شایسته امتیازهای بیشتری بودیم.

وی افزود: بازی را طبق آنچه می‌خواستیم خیلی خوب و پرفشار شروع کردیم. توانستیم هم حفظ توپ کنیم، هم آن را بچرخانیم و هم توپ‌های برگشتی را بگیریم. یک گل خیلی خوب زدیم. گلی که از روی کار ترکیبی به ثمر می‌رسید. پس از آن گل نیز کل بازی را کنترل کردیم. تقریبا به جز یک صحنه که پس از برگشت توپ، صاحب موقعیت شدند، شانسی به صنعت نفت ندادیم.

سرمربی گل‌گهر اضافه کرد: در نیمه دوم از بازیکنانم خواستم به این روند ادامه بدهند. به همین دلیل ریسک بیشتری نکردند. خیلی خوب دفاع کردیم اما فکر می‌کنم می‌توانستیم شانس‌هاس بیشتری بسازیم. در نیمه دوم می‌توانستیم موقعیت‌های بهتری به دست بیاوریم.

اوزونیدیس تاکید کرد: البته بازیکنانم را درک می‌کنم که به خاطر تحت فشار بودن و کسب نتیجه ریسک نکردند. در پایان از نتیجه و کسب ۳ امتیاز خوشحالم. به چیزی رسیدیم که می‌خواستیم. امیدوارم بازیکنان مصدوم گل‌گهر هم برسند. صادقانه بگویم این نفرات می‌توانند به ما کمک کنند. در فوتبال سلامتی مهم‌تر است و امیدوارم کل بازیکنان مصدوم سلامتی خود را به دست آورند.

وی افزود: صنعت نفت تیم خوبی است که دوست داشت فوتبال بازی کند اما در فوتبال شاید برخی مواقع آن چیزی که می‌خواهید نشود و خوب نتیجه نگیرید. به این خاطر که ۲ تیم می‌‌خواستند محکم بازی‌ کرده و دفاع کنند. سپس به ضد حمله بروند. اطمینان دارم نفت در آینده بهتر خواهد شد. به بازیکنانم به خاطر بازگشت به لیگ و کسب ۳ امتیاز تبریک می‌گویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm9j9l

آخرین اخبار