تاریخ انتشار: 1402/07/24 17:19
کد خبر: 714535

خبر خوش برای ژاوی در آستانه ال‌کلاسیکو

دو ستاره بارسا با رهایی از مصدومیت، مشکلی برای حضور در ال‌کلاسیکو که ۶ آبان برگزار می‌شود، نخواهند داشت.
خبر خوش برای ژاوی در آستانه ال‌کلاسیکو

 کمتر از ۲ هفته تا اولین الکلاسیکوی فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ باقی مانده و بر اساس برنامه لالیگا، بارسلونا و رئال مادرید روز ۶ آبان در چارچوب هفته یازدهم به مصاف هم خواهند رفت.

مصدومیت ستاره‌های بارسا یکی از دغدغه‌های اصلی ژاوی هرناندز پیش از این مسابقه است. با این حال امروز سایت اتلتیک خبر داد که پدری گونزالس و روبرت لواندوفسکی با رفع مصدومیت‌شان برای ال‌کلاسیکوی۶ آبان آماده خواهند بود.

پدری اواخر ماه اوت در حین تمرین از ناحیه ران پا آسیب دید، در حالی که روبرت لواندوفسکی در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو در اوایل این ماه از ناحیه مچ پای چپ آسیب دید.

به نوشته اتلتیک مصدومیت لوا جدی نیست و او به زودی آماده بازگشت به میادین می‌شود. این در حالی است که پدری پس از از دست دادن ۱۰ بازی اخیر غول کاتالان، در آستانه بازگشت است.

در حالی بازگشت این دو ستاره قبل از ال کلاسیکو بسیار مهم در ۲۸ اکتبر خبرهای خوشایند برای تیم ژاوی است که فرانکی دی یونگ هافبک و ژول کونده همچنان مصدومند و رافینیا نیز در حال ریکاوری است.

گفتنی است بارسا پیش از ال‌کلاسیکو، در چارچوب هفته دهم لالیگا ۳۰ مهر برابر آتلتیک بیلبائو به میدان خواهد رفت تا آماده بازی با رئال شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/koqj5x

آخرین اخبار