تاریخ انتشار: 1402/10/06 17:51
کد خبر: 1264911

سرقت مسی جدید از چنگ بارسلونا/ مقصد استعداد بزرگ دنیای فوتبال مشخص شد

روزنامه گاردین اعلام کرد توافق قطعی بین منچسترسیتی و ریور پلاته برای انتقال کلودیو ‌اچه‌وری انجام شده و مبلغ این انتقال ۲۵ میلیون یورو است.
سرقت مسی جدید از چنگ بارسلونا/ مقصد استعداد بزرگ دنیای فوتبال مشخص شد

‌درحالی‌که در ساعات گذشته مشخص شده بود توافق اولیه بین ‌دو باشگاه منچسترسیتی و ریورپلاته برای انتقال پدیده ۱۷ساله فوتبال آرژانتین به تیم ‌پپ گواردیولا انجام شده دقایقی پیش روزنامه گاردین اعلام کرد توافق قطعی شده و ‌اچه‌وری با قراردادی ۲۵ میلیون یورویی بازیکن سیتی می‌شود. ‌

بر اساس توافق دو طرف کلودیو اچه‌وری فصل آینده را به صورت قرضی در ریور توپ ‌می‌زند تا به هیجده سالگی برسد و قانونا بتواند راهی انگلیس شود. گاردین می‌گوید ‌چارچوب قرارداد انتقال اچه‌وری همان چارچوبی است که سیتی پیش از این برای جذب ‌خولین آلوارز از آرژانتین به کار بسته بود.

منچسترسیتی تنها باشگاه خواهان این پدیده تکنیکی آرژانتینی نبود و با یک رقیب مهم ‌سرشاخ شده بود: بارسلونا. اما در نهایت سیتی موفق شد حریف کاتالان را شکست دهد ‌و خیالش از بابت جذب اچه‌وری راحت شود.

 

سرقت مسی جدید از چنگ بارسلونا/ مقصد استعداد بزرگ دنیای فوتبال مشخص شد

این هافبک ۱۷ساله در جام جهانی نوجوانان به ستاره‌ای جهانی تبدیل شد. او در دیدار ‌مقابل برزیل هت‌تریکی استثنایی داشت که باعث شد بیش از پیش موردتوجه بزرگان ‌اروپا قرار بگیرد. ‌

گاردین می‌گوید هفته آینده با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی قرارداد رسمی ‌انتقال اچه‌وری امضا خواهد شد. سیتی در ژانویه ۲۰۲۲ هم خولین آلوارز را به همین ‌شکل جذب کرد. او نیمه دوم فصل را در آرژانتین ماند و تابستان بعدی راهی انگلیس ‌شد تا به سیتی ملحق شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqa56v

آخرین اخبار