تاریخ انتشار: 1402/12/10 10:30
کد خبر: 1268284

جدایی دو مدافع در پایان فصل قطعی شد| چهار راه حل برای خط دفاعی بارسلونا در فصل آینده

طبق ادعای موندو دپورتیوو، باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته به سرخی روبرتو و مارکوس آلونسو پیشنهاد تمدید ارائه نکند و آنها در پایان فصل رفتنی هستند.
جدایی دو مدافع در پایان فصل قطعی شد| چهار راه حل برای خط دفاعی بارسلونا در فصل آینده

موندو دپورتیوو امروز نوشت که در پایان فصل جدایی دو مدافع کناری از بارسلونا قطعی است. سرخی روبرتو که البته در پست هافبک نیز بازی می‌کند و همچنین مارکوس آلونسو.

تیم مدیریت ورزشی بارسلونا به این نتیجه رسیده که به آنها پیشنهاد تمدید ارائه نکند و هر دو رفتنی هستند. به این ترتیب بارسا باید برای فصل بعد به فکر یک مدافع راست و چپ جدید باشد.

این نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرده است که چهار راه حل پیش‌روی مدیریت ورزشی بارسلوناست. با در نظر گرفتن اینکه بارسا قصد جذب دائمی ژوائو کانسلو را دارد، نیاز به یک ذخیره خوب برای او حس می‌شود. برای این مهم بارسلونا قصد دارد خولین آرائوخو و الکس وایه را که قرضی برای لاس پالماس و لوانته بازی می‌کنند برگرداند.

بارسلونا همچنین برای سمت چپ به فکر جذب ماریو هرموسو، مدافع اتلتیکو مادرید است. مدافعی که در نهایت تصمیم گرفته با اتلتیکو تمدید نکند و در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود. همچنین بارسا هکتور فورت را نیز برای سمت چپ دارد که امسال ژاوی برای اولین بار به او در تیم اصلی میدان داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lybavr

آخرین اخبار