تاریخ انتشار: 1402/10/28 15:41
کد خبر: 1266136

جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا- برتری ازبکستان در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های ازبکستان و هند با برتری ازبکستان به پایان رسید.
جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا- برتری ازبکستان در نیمه اول

در دور دوم مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ و از گروه B تیم‌های هند و ازبکستان از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه «احمد بن علی» و با قضاوت «فو مینگ» به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری ۳ بر صفر ازبکستان به پایان رسید.

گل‌های این دیدار را «فیض الایف (۴)، «ایگور سرگئیف »(۱۸) و «نصرالوف» (۴۵+۴) به ثمر رساندند.

 

تیم ازبکستان که در دیدار نخست خود برابر سوریه به تساوی بدون گل دست پیدا کرده بود برای آنکه بتواند شانس صعود خود را افزایش دهد به ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشت و از سوی دیگر هم تیم هند پس از شکست ۲ بر صفر در دیدار نخست برابر استرالیا امیدوار بود بتواند از این دیدار حداقل یک امتیاز کسب کند.

ازبکستان این دیدار را تهاجمی آغاز کرد و کنترل بازی را در اختیار داشت و به نظر نمی‌رسید که کار سختی برابر هند داشته باشد. این تیم موفق شد در همان لحظات ابتدایی بازی و در دقیقه ۴ به وسیله «فیض الایف» به گل اول خود دست پیدا کند.

پس از این گل حملات ازبکستان ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۱۸ دفع اشتباه مدافع هند باعث شد توپ به تیر دروازه این تیم برخورد کند و در برگشت «ایگور سرگئیف» دروازه هند را باز کرد و بازی ۲ بر صفر شد.

در ادامه این مسابقه هم این تیم ازبکستان بود که کنترل بازی را در اختیار داشت و در ثانیه‌های پایانی نیمه اول توسط «نصرالوف» گل سوم را هم وارد دروازه هند کرد تا نیمه اول این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود ازبکستان به پایان برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lybdyk

آخرین اخبار