تاریخ انتشار: 1402/11/30 06:50
کد خبر: 1267660

اقدام نافرجام اتلتیکومادرید برای خرید طارمی/ اینتر گوی سبقت را از غول لالیگا گرفت

روزنامه معتبر کشور اسپانیا نوشت که باشگاه اتلتیکومادرید برای خرید مهاجم شماره ۹ تیم ملی فوتبال ایران اقدام کرد که این اقدام سرانجامی نداشت.
اقدام نافرجام اتلتیکومادرید برای خرید طارمی/ اینتر گوی سبقت را از غول لالیگا گرفت

مهدی طارمی طی یک سال اخیر مورد توجه باشگاه اینتر قرار داشت و طی هفته‌های گذشته با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است. گفته می‌شد مهاجم تیم ملی کشورمان، برای حضور در تست‌های پزشکی نراتزوری عازم ایتالیا می‌شود که این سفر لغو شد.

روزنامه «مارکا» اسپانیا امروز (دوشنبه) در گزارشی، مدعی شد که طارمی توجه باشگاه اتلتیکومادرید را هم جلب کرده بود. مطابق گزارش این روزنامه، مدیران تیم دوم پایتخت اسپانیا در انتظار پایان یافتن قرارداد مهاجم ایرانی پورتو با این باشگاه در تابستان بودند تا مذاکرات نهایی را انجام بدهند. با این حال اینتر گوی سبقت را از اتلتیکو ربود و حالا فاصله کمی با خرید طارمی دارد.

مارکا در این باره نوشت: ایده اتلتیکو این بود که طارمی را بدون پرداخت بند جدایی وی، در ماه ژوئن (تابستان ۲۰۲۴) به خدمت بگیرد. هرچند زمانی که این باشگاه برای جذب طارمی اقدام کرد، متوجه شد که این بازیکن با قهرمان ایتالیا به توافق رسیده و از جذب او ناامید شد. طارمی که در چهار دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم دیه‌گو سیمئونه به میدان رفته، با عملکرد خود توانسته بود مدیر ورزشی و سایر اعضای اتلتیکومادرید را برای جذب خود متقاعد کرده بود.

طارمی تاکنون ۱۷۲ بار برای پورتو بازی کرده که ۸۶ بار موفق به گلزنی شده و ۵۳ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lybkbr

آخرین اخبار