تاریخ انتشار: 1402/12/19 18:25
کد خبر: 1268864

شکست غیر منتظره اتلتیکومادرید در خانه کادیس

تیم فوتبال اتلتیکومادرید با قبول شکست مقابل تیمی از منطقه سقوط جدول رده‌بندی لالیگا، شانس کم کردن فاصله خود با تیم‌های بالای جدول را از دست داد.
شکست غیر منتظره اتلتیکومادرید در خانه کادیس

در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌و‌هشتم لالیگای اسپانیا و در دومین شب از این هفته، امشب (شنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید در خانه کادیس تیم هجدهم جدول رده‌بندی متحمل باختی غیرمنتظره شد و با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد.

اتلتیکومادریدی‌ها که این هفته در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اینتر هستند و مترصد جبران شکست دور رفت، دو بار در دقایق 24 و 64 دروازه‌شان توسط خوانمی باز شد.

با این نتیجه روخی بلانکو برای هفتمین بار در فصل جاری لالیگا طعم شکست را چشید و با 55 امتیاز در رده چهارم ماند. این در حالیست که جیرونای رده سومی با 59 امتیاز هنوز بازی این هفته‌اش را انجام نداده است که در صورت پیروزی در آن، فاصله اتلتیکومادرید با تیم سوم جدول به 6 امتیاز افزایش خواهد یافت. کادیس هم با این نتیجه 22 امتیازی و اگرچه هنوز در رده هجدهم است اما به خروج از منطقه سقوط امیدوار شد.

در ادامه بازی‌های امشب لالیگا، از ساعت 21 گرانادا میزبان رئال سوسیه‌داد خواهد بود و از ساعت 23:30 جیرونا از اوساسونا پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی مسابقات هم رئال مادرید با 66 امتیاز از 27 بازی صدرنشین است، بارسلونای 61 امتیازی در رده دوم قرار دارد، جیرونا با 59 امتیاز سوم است و اتلتیکومادرید هم با 55 امتیاز رده چهارم را در اختیار دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbjz7d

آخرین اخبار