تاریخ انتشار: 1402/08/24 14:03
کد خبر: 1261262

لیگ یک/ پیروزی جنجالی خیبر در بازی بزرگ هفته

خیبر موفق شد در مهم‌ترین دیدار هفته و به لطف یک پنالتی بحث برانگیز، از سد فجرسپاسی عبور کند.
لیگ یک/ پیروزی جنجالی خیبر در بازی بزرگ هفته

در مهمترین دیدار هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول، خیبر موفق شد در یک بازی جنجالی، دیدار یک بر صفر باخته را با پیروزی 2 بر یک عوض کرده و به صدر جدول رده بندی صعود کند.

دو تیم بازی را با این ترکیب‌ها آغاز کردند:

خیبر خرم آباد: کوروش ملکی، علی عبدالله‌زاده، حسین ابرقویی‌نژاد، حسن مرادی فرد، مهدی کیانی، سیدمحمد ستاری، سجاد دانایی، علیرضا دغاغله، حسین شهابی، حمیدرضا طاهرخانی، مهرداد حیدری

فجرسپاسی: علی غلام‌زاده، محمد آژیر، محمدعلی کاظمی، سعید ایرانخواه، حمید ملکی، حامد بهیرایی، سعید زارع، داوود رجبی، محمدرضا فلاحیان، عرفان پورافراز، ابوالفضل بابایی

فجرسپاسی در دقیقه 26 موفق شد به زیبایی گل نخست مسابقه را به ثمر برساند. محمدعلی کاظمی از سمت راست به حرکت درآمد که ارسال دیدنی این بازیکن به روی دروازه با ضربه قیچی برگردان عرفان پورافراز به گل نخست بازی تبدیل شد.

خیبر فقط یک دقیقه بعد می‌توانست کار را به تساوی بکشاند. سجاد دانایی روی یک پاس در عمق در گوشه سمت راست محوطه جریمه با سنگربان فجر روبرو شد که پس از سرنگونی بازیکن میزبان، داور یک خطای پنالتی به سود خیبر اعلام کرد.

حمیدرضا طاهرخانی پشت این توپ ایستاد و آن را به سمت راست علی غلام‌زاده زد ولی گلر فجر به خوبی توانست این ضربه را مهار کرده و مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

خیبر در دقیقه 55 به جنجالی‌ترین شکل ممکن موفق به گلزنی شد. ارسال مهدی کیانی به روی دروازه با اعلام یک خطای پنالتی پرحاشیه از سوی عباس راکی به سود میزبان اعلام شد که ابتدا رجب زاده تیمش را از زمین بیرون کشید و پس از چند دقیقه بالاخره بازی به گردش افتاد.

مهرداد حیدری پشت این توپ ایستاد که ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت با اصابت به بدن علی غلام زاده، سنگربان فجرسپاسی وارد دروازه شد و گل تساوی اینگونه به ثمر رسید.

شاگردان رضا مهاجری در ادامه توانستند به گل دوم نیز دست پیدا کنند. روی حرکت خوب طاهرخانی از سمت راست و ارسال او به روی دروازه با ضربه حیدری به تیرک دروازه برخورد کرد که در برگشت توپ به حسین شهابی رسید و او گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند.
فجرسپاسی در دقیقه 90+4 فرصت رسیدن به گل تساوی را داشت. ارسال داوود رجبی به دهانه دروازه با ضربه سر فوق العاده خطرناک مدافع پیش تاخته فجر از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک خیبر خرم آباد به پایان رسید و این تیم توانست با 25 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به چادرملو به صدر جدول رده بندی صعود کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npe6zg

آخرین اخبار