تاریخ انتشار: 1402/12/26 09:38
کد خبر: 1269286

سرمربی شمس آذر: با همراهی هواداران جنگ‌های نابرابر را بردیم

سرمربی شمس آذر با تمجید از هواداران تیمش، از آنها دعوت کرد تا در جدال پایانی سال در کنار هم به دنبال اتفاق مهمی باشند.
سرمربی شمس آذر: با همراهی هواداران جنگ‌های نابرابر را بردیم

شمس آذر قزوین در آخرین دیدار سال باید در استادیوم خانگی‌اش برابر تراکتور مدعی قرار گیرد. تیمی که هر چند در بازی رفت و در تبریز مغلوب شاگردان سعید دقیقی شد، اما از پتانسیل بالایی برخوردار است و همچنان در جنگ مدعیان جدول قرار دارد.

سعید دقیقی پیش از دیدار مقابل تراکتور با اشاره به شرایط این تیم در سالی که گذشت، از هواداران این تیم بابت همراهی و حمایت‌هایی که در این مسیر داشتند قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرده با حضور دوباره آنها در این بازی، یک اتفاق تاریخی دیگر را ثبت کنند.

سرمربی شمس آذر در این باره گفته: سال ۱۴۰۲ سالی بود پر از اتفاقات مختلف، پر از غم و شادی برای مردمان ایران زمین. در عرصه ورزش باالاخص در رشته فوتبال برای استان قزوین پر از افتخار بود؛ صعود مقتدرانه برای اولین بار در تاریخ، کسر امتیاز در شروع مسابقات. با تلاش، همه سختی‌ها و کاستی‌ها را با شما هواداران عزیز یکی پس از دیگری گذراندیم. با همراهی شما بزرگواران نبردهای نابرابر را بردیم. شاید در کلام راحت باشد ولی خیلی زودتر از خیلی تیم‌ها خیالمان از تثبیت راحت شد.

2001990

 

دقیقی با اشاره به بازی حساس فردا مقابل تراکتور گفت: در آخرین بازی سال، فردا و با همراهی شما عزیزان رقابتی بسیار سخت داریم تا باشد در سختی‌ها همچون گذشته ثابت کنیم "ادامه داریم" و به همگان بگوییم یار دوازدهم یعنی چه. استادیوم سردار آزادگان با شما همراهان همیشگی آوردگاهی بی‌نظیر خواهد بود. بیایید در آخرین بازی سال ۱۵هزار نفر کنار هم لحظاتی خوش داشته باشیم. منتظر دیدار شما هستیم چون با شما بهترینیم. با نهایت احترام برای مردمان عزیز دیار آذربایجان جهنم سردار آزداگان در انتظار هر تیمی‌ است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npeegv

آخرین اخبار