تاریخ انتشار: 1403/01/19 06:43
کد خبر: 1272286

تصمیم گیری سازمان لیگ برای محرومیت نکونام

کمیته انضباطی درباره غیبت‌های ادامه‌دار سرمربی استقلال تهران در نشست‌های خبری پیش و پس از بازی‌های لیگ برتر تصمیم‌گیری می‌کند.
تصمیم گیری سازمان لیگ برای محرومیت نکونام

جواد نکونام مدت‌هاست در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌ها شرکت نمی‌کند و همین موضوع باعث شده است صدای اعتراض رسانه‌ها بلند شود که چرا سرمربی آبی‌پوشان پاسخگوی سوالات رسانه‌ها نیست.

مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال و دستیار جواد نکونام، در نشست خبری پیش از بازی استقلال مقابل مس رفسنجان از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در پاسخ به این سوال که چرا نکونام در نشست‌ها شرکت نمی‌کند با بیان اینکه او با نشست‌ها «حال نمی‌کند» پاسخ رسانه‌ها را داد؛ جمله‌ای که به نظر می‌رسد برای نکونام و مجموعه استقلال گران تمام خواهد شد.

در ابتدای فصل جاری در جلسه‌ای که با حضور مدیران رسانه باشگاه‌ها و مسئولان سازمان لیگ برگزار شد به باشگاه‌ها اعلام شد حضور سرمربیان در نشست‌های قبل و بعد از بازی‌ها الزامی است و اگر مربی از این موضوع سرپیچی کند جریمه می‌شود و حتی با محرومیت روبه‌رو خواهد شد.

مسئولان سازمان لیگ قبل از بازی با مس به باشگاه استقلال اخطار داده بودند در صورت ادامه‌دارشدن غیبت‌های نکونام، او طبق قانون جریمه و محروم خواهد شد. طبق شنیده‌ها قرار بود با نکونام قبل از دیدار داربی برخورد شود اما با توجه به حساسیت بازی و برای جلوگیری از ایجاد شائبه از برخورد با نکو اجتناب شد.

با این همه سرمربی استقلال بدون توجه به اخطار سازمان لیگ باز هم در نشست خبری حضور پیدا نکرد که با توجه به اینکه نکونام پیش از این به همین خاطر ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شده است و حتی محرومیت تعلیقی هم در پرونده انضباطی‌اش وجود دارد، او به احتمال فراوان با محرومیت تازه‌ای مواجه خواهد شد.

قرار است پرونده غیبت‌های نکونام به‌زودی به کمیته انضباطی ارسال شود تا درباره‌اش تصمیم‌گیری شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npj7ev

آخرین اخبار