تاریخ انتشار: 1402/08/17 05:23
کد خبر: 1260764

خبر خوش مشترک برای استقلال و پرسپولیس

بر اساس خبرهای رسیده به اردوی تیم آبی و قرمز استادیوم آزادی تا پایان فصل میزبان بازی‌های این دو تیم خواهد بود و کاشت چمن جدید در این استادیوم بعد از پایان فصل موکول می‌شود.
خبر خوش مشترک برای استقلال و پرسپولیس

به تازگی سازمان لیگ از تیم‌های استقلال و پرسپولیس درخواست کرده بود بازی‌های خود را به استادیوم جدیدی منتقل کنند تا چمن استادیوم آزادی از نو کاشت شود. دراین بین تیم پرسپولیس استادیوم شهید کاظمی را به عنوان استادیوم جایگزین به سازمان لیگ معرفی کرد و باشگاه استقلال هم بازدیدی از استادیوم کیش داشت اما به نظر می‌رسد هیچ یک از این دو استادیوم شرایط میزبانی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس را ندارند.

در ادامه این بحث مطرح شد که استادیوم آزادی از این پس می‌تواند تنها میزبان یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس باشد. موضوعی که موجب چالش میان دو تیم شد.

اما به تازگی استادیوم آزادی هم میزبان بازی نساجی بوده و هم سپاهان. با ترمیم چمن از سوی مدیریت مجموعه ورزشی آزادی این استادیوم تا پایان فصل از تیم‌های استقلال و پرسپولیس پذیرایی خواهد کرد و در پایان فصل آماده بازسازی جدی به خصوص در بخش چمن می‌شود. این می‌تواند خبر خوشی برای تیم آبی و قرمز باشد.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbj6jl

آخرین اخبار