تاریخ انتشار: 1402/08/21 09:11
کد خبر: 1261016

عجیب ترین بازیکن دعوت شده قلعه نویی به لیست جدید تیم ملی

فهرست جدید تیم ملی فوتبال کشورمان نکات جالبی دارد.
عجیب ترین بازیکن دعوت شده قلعه نویی به لیست جدید تیم ملی

امیر قلعه‌نویی فهرست ۲۰ نفره‌ تیم ملی کشورمان را برای ۲ بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل هنگ کنگ و ازبکستان اعلام کرد که البته بازیکنان سپاهان و پرسپولیس نیز پس از بازی امروز ۲ تیم به اردو اضافه می‌شوند.


* فقط ۳ تیم لیگ برتری یعنی تراکتور (شجاع خلیل‌زاده) استقلال (سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، مهرداد محمدی) و گل گهر (سعید سحرخیزان) در لیست جدید تیم ملی نماینده دارند که البته با اضافه شدن پرسپولیس و سپاهان این آمار به ۵ تیم می‌رسد.

* ۱۵ لژیونر در اردوی جدید تیم ملی شرکت می‌کنند.

* علی کریمی، هافبک تیم کایسری اسپور ترکیه و صادق محرمی پس از غیبت در تورنمنت اردن، بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند و سید مجید حسینی، هم تیمی او هم که از تورنمنت کافا در اردوهای تیم ملی شرکت نکرده به این تیم بازگشته است. 

* جالب ترین نام در فهرست جدید تیم ملی امید ابراهیمی، هافبک تیم الشمال قطر است. این بازیکن ۳۶ ساله که به خاطر مصدومیت در بازی با نیکاراگوئه جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد، از آن زمان تاکنون یک بار هم به این تیم دعوت نشده بود اما اکنون با نظر قلعه‌نویی به جمع ملی‌پوشان ملحق می‌شود تا پیرترین بازیکن اردوی جدید لقب بگیرد.

* سعید سحرخیزان، مهاجم ۲۰ ساله تیم گل گهر که بهترین گلزن سیرجانی‌ها در این فصل لیگ برتر محسوب می‌شود برای اولین بار در اردو شرکت می‌کند و جوان‌ترین بازیکن حاضر در اردو است.

* ایران اولین بازی خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را ۲۵ آبان مقابل هنگ کنگ برگزار می‌کند و ۳۰ آبان میهمان ازبکستان است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbj8yd

آخرین اخبار