تاریخ انتشار: 1402/10/29 10:25
کد خبر: 1266165

مربی امارات: کره نه، تمرکزمان روی ایران است

سرمربی امارات بعد از تساوی 1-1 مقابل فلسطین به دلیل دریافت کارت قرمز در دقایق پایانی در کنفرانس خبری حاضر نشد و دستیار او به سوالات پاسخ داد.
مربی امارات: کره نه، تمرکزمان روی ایران است

تیم ملی امارات در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا در دقیقه ۲۳ دروازه فلسطین را باز کرد اما خلیفه الحمدی، مدافع این تیم در دقیقه ۳۷ یک ضربه پنالتی به حریف داد و از زمین بازی هم اخراج شد تا شاگردان بنتو خیلی زود ده نفره شوند.

البته خالد عیسی، دروازه‌بان تیم ملی فلسطین، ضربه تامر صیام، مهاجم فلسطینی را مهار کرد اما با این حال این تیم در ابتدای نیمه دوم با گل به خودی بدر ناصر به تساوی رسید و اگر درخشش عیسی نبود، فلسطین می‌توانست سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کند.

سرخیو کاستا، دستیار بنتو، پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفت: ما دو بازی متفاوت انجام دادیم، در نیمه اول تا اخراج برتری داشتیم و طبق برنامه به خوبی رقابت کردیم. پس از اخراج، مسابقه به کلی تغییر کرد و با تکیه مداوم بازیکنان فلسطین به پاس‌های عرضی با مشکل مواجه شدیم. بازیکنان ما جنگ‌جو هستند و ما با فداکاری‌ها استقامت کردیم، باید در این راه به مبارزه ادامه دهیم.

وی درباره دلیل اخراج بنتو توضیح داد: مسابقه پر از احساسات و هیجان بود و عوامل زیادی بر روند بازی تاثیر گذاشت. ما هم انسان هستیم. سرمربی یک‌بار با داور صحبت کرد و اخطار گرفت و سپس اخراج شد. اما هیچ رفتار جدی‌ای رخ نداد.

دستیار بنتو حاضر نشد درباره رویارویی احتمالی با کره جنوبی در مرحله حذفی صحبت کند و در این باره گفت: مرحله به مرحله تمرکز می‌کنیم. آخرین بازی ما مقابل ایران است و در نهایت خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد. باید به خوبی آماده شویم و بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. بسیاری از احتمالات خارج از تفکر ما است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qekl78

آخرین اخبار